از شهردار محترم تقاضا داریم که یک مدیر مسئول و ظرف زمانی به جهت ساماندهی پروژه دره گردو مشخص کند

خلاصه خبر :

🔶نائب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک در سی و‌ یکمین جلسه صحن علنی عصر دوشنبه نهم اسفند ماه سال جاری عید فرخنده مبعث را تبریک گفت و ضمن نقد از اینکه شهرداری در رابطه با پروژه دره گردو هنوز می گوید بشود در صورتی که الان باید می‌گفتیم شده است، بیان کرد؛ از همه نمایندگان تقاضا دارم فایل صوتی مدیران قبلی و قول‌های آنها را در رابطه با منطقه گردشگری دره گردو مبنی بر اینکه اکثرا اذعان داشته اند که شده است را گوش دهید و حال مدیر فعلی بیان می کنند که خواهد شد و این قابل قبول نیست.

 

🔸علی جعفر محصولی بیان کرد ؛ باید در حال حاضر شهرداری برای این پروژه یک ردیف اعتباری مشخص می کرد و یا می داشت. فی الحال بار اول است مبلغ پنجاه میلیارد تومان اختصاص داده شده که نشان دهنده عدم اعتقاد قبلی به این پروژه در شهرداری است. از نظر ما این رقم کافی نمی باشد و‌ امیدواریم ارتقاء پیدا کند.

 

🔸نائب رییس شورا اذعان داشت؛ شاهد آن هستیم که پروژه دره گردو به تبعیدگاه تبدیل شده و هر مدیری را که رانده می شود و یا تنبیه، به آنجا می فرستیم؛ در حالی که پروژه مذکور یک مدیر لایق، توانمند می خواهد که به صورت هفتگی و ماهانه گزارش عملکرد را به شورا ارائه دهد.

 

🔸محصولی گفت: من به مردم هیچ پاسخی مبنی بر اینکه برای چنین منطقه ای با این ظرفیت که می تواند تقریبا تمام خواسته های سیاحتی و گردشگری مردم را رفع کند، چه کرده ایم، ندارم.

 

🔸ایشان افزود؛ از شهردار محترم تقاضا داریم که یک مدیر مسئول و ظرف زمانی به جهت ساماندهی پروژه دره گردو مشخص کرده و طبق برنامه سطح انتظارات را به وی اعلام کند، طبق قول‌های شهرداران سابق زمین مربوطه تملک شده است در صورتی که شهردار محترم بیان می کنند قرار هست تملک کنیم، با این شرایط هیچ سرمایه گذاری برای زمین بلاتکلیف تمایل به همکاری نخواهد داشت.

 

🔸وی تأکید کرد؛ باید سند زمین مذکور و داشته های شهرداری در راستای این پروژه مشخص و به سرمایه گذار اعلام شود، لذا تا این مشکل برطرف نشود برای ما همانند روی یخ دویدن است، ما از شهردار انتظار داریم که سر پروژه دره گردو را بر روی یک بالین بگذارد، ضمن اینکه کارها روی روال و در حال انجام است و‌ تمام مدیران سازمان ها و‌ شورا وظایف خودشان را به خوبی انجام می دهند.

 

🔸محصولی در انتها تأکید کرد؛ شورا در خصوص پروژه دره گردو از شهرداری یک کار نو انتظار دارد و این کار نو مستلزم همت شهردار و بعد به تبع آن حرکت نیروها است زیرا اگر شهردار به عنوان مدیر عامل اقدام نکند ما بقی پرسنل هم هیچ اقدامی نخواهند داشت.

 

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

💠 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک

‏🌐 @arakshora6

‏🌐 www.Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *