بیانیه شورای اسلامی کلانشهر اراک در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ بیانیه شورای اسلامی کلانشهر اراک در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

✔ شورای اسلامی کلانشهر اراک با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی حرم مطهر امامزاده شاهچراغ را محکوم کرد.

🔹️بیانیه شورای اسلامی کلانشهر اراک در محکومیت عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به این شرح است.
الْقَتْلَ لَنا عادَهٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَهُ»؛ کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.
🔹️انجام عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به دستان تا مرفق آغشته به خون روسیاهان تکفیری و به شهادت رساندن زائران و میهمانان حریم اهل بیت علیهم السلام جنایتی آشکار است که در سایه ناامنی ها و اغتشاشات شوم ایجاد شده با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته است.
این جنایت از سویی نشان دهنده دشمنی بانیان آن با مناسک و شعائر دینی است و از سویی دیگر آشکار کننده خوی ددمنشی مجریان فریب خورده آن است.
کسانی که با بی توجهی به خواست دشمن برای ایجاد نامنی در کشور، همچنان در بوق تفرقه و نفاق می دمند باید بدانند که خواسته یا ناخواسته شریک این جرم و جنایت و مسئول خون های به ناحق ریخته ضیوف آل الله هستند.
این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت و پیشرفت ملت ایران برای دست یابی به مطامع شیطانی خود از هیچ جنایت و خباثتی فرو گذار نمی کنند و در این میان ریختن خون های پاک مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) برای دستیابی به نیات شوم خود مباح می شمارند.
🔹️دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه و از سر استیصال نه تنها هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند، بلکه برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت و باعث تقویت اتحاد، انسجام و همبستگی و عزم راسخ ملت ایران در ایستادگی مقابل جبهه استکبار و شرک و نفاق و تکفیر خواهد شد.
🔹️شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، شهادت جمعی از هم میهنان و هم وطنان عزیز را در هنگامه دعا و مناجات، تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحان این فاجعه از درگاه خداوند رحمان شفا و عافیت مسالت می کند و از دستگاه های مسئول می خواهد تا با پیگیری مجدانه، عاملان و آمران این جنایت را به سزای اعمال پلید خود برسانند.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *