بازدید رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک از سازمان آتش نشانی شهرداری

خلاصه خبر :

🔶بازدید رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک از سازمان آتش نشانی شهردار

🔸 عصر شنبه چهاردهم اسفندماه سال جاری، رییس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک از چندین ایستگاه آتش نشانی شهرداری بازدید کردند.

#خبر_تکمیلی

🔶 بازدید رئیس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک از سازمان آتش نشانی شهرداری

🔸عصر شنبه چهاردهم اسفندماه سال جاری، رییس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک از چندین ایستگاه آتش نشانی شهرداری بازدید کردند.

🔸در این بازدید با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران اداره حراست و بازرسی شهرداری و همچنین رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک، ضمن بازدید کارشناسی از ایستگاه ها، تجهیزات و خودروهای آتش نشانی، مشکلات، کاستی ها و برنامه های آتی مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

🔸حسن قربانی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی بیان کرد؛ زحمات و فداکاری های آتش نشانان عزیز قابل تقدیر و ستایش است که امیدواریم شورای دوره ششم با تمام توان در راستای رفع مشکلات این عزیزان در سال آتی گام های موثری بردارد.

🔸وی افزود؛ نوسازی ناوگان خودرویی و موتوری سازمان آتش نشانی با توجه به حساسیت ماموریت های محوله به این سازمان در بودجه سال آینده به طور ویژه مد نظر قرار گرفته و اعضای شورای شهر بر تجهیز شدن آتش نشانان به تجهیزات حفاظت فردی و انفردای تأکید ویژه دارند.

🔸گفتنی است؛ در این بازدید که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک از چهار ایستگاه آتش نشانی، زمین ایستگاه کوی کوثر و سالن آموزشی و ورزشی سازمان آتش نشانی اراک بازدید و ضمن دیدار با آتش نشانان، از نزدیک و به صورت رودرو در جریان مشکلات کاری این عزیزان قرار گرفتند.

🔸 این گزارش حاکی است؛ در پایان این بازدید آقازیارتی رئیس سازمان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، از لطف و نظر مساعد اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک نسبت به مجموعه ساعی آتش نشانی تقدیر و تشکر نموده و خواستار رفع مشکلات معیشتی و رفاهی آتش نشانان شد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
💠 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 www.shoraarak.ir

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

💠 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک

🌐 @arakshora6

🌐 www.shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *