غفاری دبیر و عضو شورای اسلامی شهر اراک خبر داد:با پیگیری شورای اسلامی شهر، مشکل دیرینه آب شرب آرامستان اراک در کمتر از دو هفته رفع شد

خلاصه خبر :

غفاری دبیر و عضو شورای اسلامی شهر اراک خبر داد:
با پیگیری شورای اسلامی شهر، مشکل دیرینه آب شرب آرامستان اراک در کمتر از دو هفته رفع شد

غفاری گفت: مشکل کمبود آب شرب آرامستان اراک(ساختمان پزشکی قانونی و محدوده اطراف) با اجرای خط لوله آب ۲۰۰ و به طول ۴۰۰ متر با اقدام جهادی شرکت آب و فاضلاب شهرستان اراک، رفع شد.

علی اصغر غفاری دبیر و عضو شورای اسلامی شهر اراک در این خصوص گفت: سالیان زیادی است که ساختمان پزشکی قانونی و محدوده اطراف ساختمان واقع در آرامستان اراک، با مشکل کمبود فشار آب مواجه بوده و گاها در زمان های پر مصرف با قطعی آب مواجه می گردید، لذا با اجرای پروژه آبرسانی به منطقه آرامستان این مشکل دیرینه پس از سالیان سال رفع و در کمتر از دو هفته پروژه مذکور با همکاری عوامل اجرایی شرکت آب و فاضلاب شهرستان اراک اجرایی گردید.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیازهای آرامستان اراک و فاز توسعه ای این مجموعه مهم شهری، سعی شده طراحی اجرای پروژه آب شرب به نحوی انجام شود که با یک افق بلند مدت ۲۵ ساله، نیازهای آرامستان اراک در تامین آب شرب(از نظر دبی و فشار) مرتفع شده و مشکلی از نظر تامین آب شرب نداشته باشد. لازم به ذکر است، این پروژه بدون ایجاد تعهد و بار مالی برای مجموعه شهرداری اراک، توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان اراک به صورت یک پروژه عام المنفعه و با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی گردید.

وی در پایان از زحمات مهندس سرآبادانی رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان اراک و همکاران ایشان، جهت اجرای این پروژه تشکر و قدردانی نمود.
#شهرداری_اراک۱۴۰۰
#شورای_ششم_شهر_اراک
#شهر_را_باهم_بسازیم
#گام_ششم
#میدان_خدمت
#گزارش_به_مردم
#همت_که_باشد_می_شود
@arakshora6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *