داود قربانی رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورا:شهرداری در هر زمینه ای که می تواند از خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) کوتاهی نکرده و شرایط مطلوبی را برای زائرین ایجاد نماید

خلاصه خبر :

‍ 🔷️صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور داود قربانی نایب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه اعضای شورا، علیرضا کریمی شهردار اراک، جمعی از معاونین شهرداری و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخ ۲۴ مرداد ماه برگزار شد.

🔹️ قربانی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت رئیسه سال اول شورای اسلامی کلانشهر اراک به موضوع مرمت و بازسازی بازار تاریخی اراک پرداخت و گفت: برای اعضای شورای شهر اراک می بایست مشخص گردد که چه مقدار هزینه قرار است در بازار تاریخی اراک صرف شود و سهم شورا و منابع ملی و سهم مالکان در این بازسازی به چه میزان در نظر گرفته شده است.

🔹️نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در ادامه گفت: اگر قرار است که بازسازی صورت پذیرد بهتر است در ابتدا مبحث منابع مالی به صورت شفاف برای اعضای شورا و برای مردم شهر اراک مشخص گردد، زیرا تمامی این منابع مالی از مردم و منابع شهری حاصل گردیده است و در خرج کرد آن می‌بایست مراقبت ویژه‌ای صورت پذیرد.

🔹️داوود قربانی در ادامه به تخصیص بودجه در خصوص زائران اربعین حسینی (ع) پرداخت و بیان داشت: شهرداری در هر زمینه ای که می تواند از خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) کوتاهی نکرده و شرایط مطلوبی را برای زائرین ایجاد نماید ولی از اسراف خودداری کرده تا حقی ضایع نگردد.

🔹️وی درپایان اظهار داشت: هزینه های مربوط به اربعین با استان مرکزی مرتبت است و باید از ظرفیت دیگر شهرهای استان نیز استفاده گردد تا خدمت رسانی مطلوب تری به زائران صورت پذیرد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *