رئیس شورای اسلامی شهر اراک: رویکرد شورای ششم در اراک محله و مسجد محور است

رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
رویکرد شورای ششم در اراک محله و مسجد محور است

سید وحید میرنظامی گفت: شهرداری موفق است که بتواند تعاملی سازنده داشته باشد و بتواند از همکاری و مشارکت دستگاه‌های زیرساختی و عمرانی بیشترین استفاده را کرده و با برنامه‌ریزی درست شهر را از نقطه موجود به نقطه مطلوب ارتقا دهد.

میرنظامی، تصریح کرد: آلودگی هوا در اراک یکی از مسائل مهمی است که سبب نارضایتی و ناراحتی مردم شده بنابراین باید مسئله آلودگی هوا را به عنوان مطالبه جدی مردم پیگیری و برای حل این مشکل عمومی و مهم چاره‌اندیشی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: مسئله دیگر بحث پسماند است که در این موضوع، چیزی به عنوان دور ریختن زباله وجود ندارد و به طوری قطع هرچه دور ریخته شود بیشتر به ما نزدیک می شود و باید مدیریت شود.شهر اراک نیازمند راه‌اندازی مرکز صیانت از خانواده استرئیس شورای شهر اراک در پاسخ به تسنیم: جریانی رسانه‌ای بودجه شهرداری اراک را برای برنامه‌های سیاسی هزینه کرد.

میرنظامی ادامه داد: می‌توان گفت شهر اراک یک باغ شهر به شمار می‌رود که امروز درگیر ساختمان های بلند مرتبه شده به طوری که در برخی از شهرک‌های نوساز اراک مسجد نمی‌بینیم این درحالیست که رویکرد شورای ششم محله و مسجد محور است.

وی افزود: شهر فروشی یک آسیب جدی برای نسل آینده کشور است و البته باید فراموش نکرد که امور شهرداری بدون کار تیمی پیش نمی رود بنابراین شهردار باید به هویت و روح شهر معتقد باشد و امیدواریم در مدیریت جدید شهر، اراک درست مدیریت و نه فقط اداره شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک عنوان کرد: در یک دوره زمانی چهارساله باید شهر را توسعه و ارتقا داد، البته امروز کمتر از چهارسال فرصت وجود دارد این درحالیست که شورا به پروژه‌های عمرانی و مباحث فرهنگی و اجتماعی و نشاط اجتماعی نگاه ویژه دارد.
#شهرداری_اراک_۱۴۰۰
#شهر_را_باهم_بسازیم
#گزارش_به_مردم
@arakshora6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *