رئیس شورای اسلامی شهر اراک: عدالت شهری در اراک به دلیل توسعه نامتوازن شهری، اجرا نشده است

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ نشست صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک به ریاست پیمان عین القضاتی و باحضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه علیرضا کریمی شهردار اراک و جمعی از معاونین و مسئولین شهرداری و اصحاب رسانه در روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه برگزار شد.

🔷️رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
عدالت شهری در اراک به دلیل توسعه نامتوازن شهری، اجرا نشده است🔷️

🔹️در توسعه شهری اراک به گسترش پل و زیرگذر و روگذر بسنده گردیده و از روح شهر که همان فرهنگ می باشد، غفلت شده است.

🔹️پیمان عین القضاتی در پنجاه و چهارمین جلسه صحن علنی شورا و آغاز سال دوم فعالیت پارلمان محلی، گفت: سال دوم از فعالیت دوره ششم شورای اسلامی کلانشهر اراک را آغاز و بر شعارهای این دوره، مجددا تاکید می ورزیم تا در جهت تحقق خواسته ها و نیازهای شهروندان در حوزه مدیریت شهری اراک گام برداریم.

🔹️وی در ادامه افزود: عدالت شهری در اراک به دلیل توسعه نامتوازن شهری اجرا نشده است و این امر باعث شکل گیری محله های غنی، فقیر و محروم از خدمات شده است.

🔹️عین القضاتی تاکید نمود: اراک شهری است که نیازهای تفرجگاهی و تفریحگاهی آن در کمترین میزان خود می باشد و مناطق کم برخوردار آن تشنه دریافت خدمات شهری، بهداشتی، ورزشی و تفریحی است.
شهری که از مزایای صنعت، تنها آلودگی و مسائل زیست محیطی شامل آن شده است و در توسعه شهری نیز به گسترش پل و زیرگذر و روگذر بسنده گردیده و از روح شهر که همان فرهنگ می باشد، غفلت شده است.

🔹️رئیس شورای اسلامی شهر اراک در ادامه اظهار داشت: ما در شورا و مجموعه مدیریت شهری اراک تلاش خواهیم نمود تا با اولویت بخشیدن به پروژه های عمرانی، به حوزه گردشگری و هویتی و توسعه شهری اراک کمک نماییم.

🔹️ایشان خاطر نشان کرد: پروژه هایی همانند منطقه گردشگری دره گردو، پارک شهید باهنر، ادامه توسعه پارک امیرکبیر، خرید و تملک خانه های تاریخی و موزه اراک و … و در حوزه های کالبدی و عمرانی پروژه های تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) و میدان امام خمینی(ره)، از اولویت های شورا و شهرداری می باشد.

🔹️وی در ادامه افزود: در بحث سرمایه گذاری، برگزاری همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری شهر اراک با دعوت از ۵ کشور خارجی و برگزاری نمایشگاه مدنظر قرار دارد.

🔹️رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در این دوره از شورا بر اجرای طرح محله محوری و مسجد بنیان که مقدمه توزیع خدمات شهری به صورت عادلانه و تحقق عدالت شهری می باشد، تاکید می شود.

🔹️عین القضاتی گفت: شرایط کنونی از نظر تامین درآمدهای شهر را در بهترین حالت ارزیابی می نماییم و حضور اعضای انقلابی در شورای ششم و مدیران انقلابی و جهادی در سطح استان و شهرستان اراک یک فرصت بسیار ارزشمند است و مسیر توسعه و پیشرفت شهری هموار می باشد، همچنین دوران کنونی را عرصه جهاد تصمیم و عمل می دانیم و اکثر برنامه ها کارشناسی شده است و باید با روحیه جهادی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

🔹️وی در پایان از مجموعه مدیریت شهری در راس آن شهردار اراک و معاونین و مدیران شهری در خواست داریم که در جهت رضایتمندی مردم اراک بیش از پیش کوشا باشند.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *