شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص آماده سازی و خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل شهری اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در پیش رو می باشد و مدارس و دانشگاه ها نیز مشغول به فعالیت می شوند و تردد بیشتری در شهر شکل می گیرد که شبکه حمل و نقل درون شهری فعلی ما پاسخگو این شرایط نخواهد بود.

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ نشست صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور علی اصغر غفاری دبیر و رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه اعضای شورا، علیرضا کریمی شهردار اراک، مسئولین و معاون شهرداری اراک و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخ ۷ شهریور ماه برگزار شد.
🔹️علی اصغر غفاری دبیر و رئیس کمیسیون فنی، عمران ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص آماده سازی و خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل شهری اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در پیش رو می باشد و مدارس و دانشگاه ها نیز مشغول به فعالیت می شوند و تردد بیشتری در شهر شکل می گیرد که شبکه حمل و نقل درون شهری فعلی ما پاسخگو این شرایط نخواهد بود.
🔹️ ایشان در ادامه عنوان کرد: می بایست هر چه سریعتر چاره‌ای برای برای کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی اندیشید تا این چندین دستگاه وسایط نقلیه به ناوگان حمل و نقل عمومی بپیوندند و تسهیلاتی برای عبور و مرور شهروندان و محصلین مهیا گردد.
🔹️علی اصغر غفاری در پایان اذعان داشت: هدف ما جلب رضایت شهروندان است و در این زمینه تمام توان خود را خواهیم گذاشت و از هیچ گونه تلاش دریغ نخواهیم کرد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *