نطق ایرج رضایی،دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک در جلسه صحن علنی شورا مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۴

خلاصه خبر :

ایرج رضایی، دبیر شورای اسلامی شهر اراک:

تجهیز پارک های اراک به زمین های چمن مصنوعی، زمین بسکتبال و والیبال از اقدامات مناسب شورای پنجم بود

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی حاضر به پاسخگویی نیست

🔹ایرج رضایی، دبیر شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود با اشاره به اینکه تجهیز پارک های سطح شهر به امکانات ورزشی دارای اهمیت ویژه ای است، گفت: خوشبختانه تجهیز پارک های محلی شهر اراک به زمین های چمن مصنوعی، زمین بسکتبال و والیبال اقدام مناسبی بود که در طول عمر شورای پنجم انجام شد و در راستای افزایش رضایت شهروندی لازم است این اقدامات به جد دنبال شود.

رضایی ادامه داد: انتظار بنده از شهرداری این است که موضوع تجهیز پارک های سطح شهر را با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در دستور کار خود قرار دهد و اگر در این موضوع نیاز به افزایش بودجه بود با نامه نگاری به شورای شهر، مبحث اصلاح بودجه را پیگیری نماید زیرا قطعا نمایندگان مردم در پارلمان شهری، موافق این امر خواهند بود و محدودیتی وجود ندارد.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک در ادامه سخنان خود به عدم پذیرش دعوت این شورا توسط مدیرکل راه و شهرسازی و حاضر نشدن وی در جلسات صحن رسمی در راستای پاسخگویی به مردم واکنش نشان داد و اظهار کرد: مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی چندین بار به صحن شورای شهر دعوت شده است اما متاسفانه حاضر به حضور در این جلسات نشده چرا که نمی خواهد در خصوص عملکرد ضعف این اداره کل پاسخگو باشد.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر جاده های شهرستان اراک وضعیت بسیار نامناسبی را ندارند و همین موضوع سبب افزایش بروز تصادفات جاده ای شده تا جایی که می توان گفت جاده ها به قتل گاه مردم تبدیل شده اند.

این عضو شورای شهرستان اراک تاکید کرد: دور برگردان دانشگاه آزاد در جاده خمین نیاز به اصلاح دارد زیرا مدام شاهد تصادف دانشجویان در آن ناحیه هستیم. جاده اراک به سمت شهرستان های خنداب و شازند وضعیت اسفناکی دارد که بارها مورد اعتراض بنده در شورای شهرستان قرار گرفته ولی پاسخی از اداره راه شهرسازی دریافت نشده است. در سوی دیگر نیز اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح سنجان سال هاست که به حال خود رها شده و حتی نمایندگان مردم در مجلس شورا اسلامی نیز حاضر به پیگیری این موضوع نیستند.

رضایی در پایان گفت: عدم نظارت نمایندگان مجلس بر عملکرد مدیران ارشد دولت در استان مرکزی سبب شده که این مدیران هر کاری که دلشان می خواهد انجام دهند و هیچگونه پاسخگویی به افکار عمومی نداشته باشند. لذا لازم است که نمایندگان مجلس به جای سیاسی کاری به فکر انجام وظیفه قانونی خود باشند زیرا سند افتخار آن ها خدمت به مردم است و نه فعالیت های پوپولیستی که انجام می دهند.

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *