نطق طوفان محمدی،رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی شورا مورخ۱۴۰۰/۳/۲۴

خلاصه خبر :

طوفان محمدی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک:

موضوع تاسیس سازمان مشاغل شهری و میادین میوه و تره بار شهرداری اراک نهایی شده است

طوفان محمدی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود ضمن آرزوی برگزاری انتخابات پر شور در روزهای آینده، گفت: بنده امیدوار هستم روزی دموکراسی واقعی در کشور حاکم شود تا مردم بتوانند با یک بلوغ اجتماعی سیاسی مناسب دست به بهترین انتخاب بزنند چرا که انتخابات امروز ایران، میراث دار دوران مشروطه است و باید بیش از گذشته در این راستا کوشا باشیم.

محمدی در خصوص نصب پل های عابر پیاده در برخی مناطق شهری اراک ادامه داد: شورای شهر لیستی از اولویت های احداث پل های عابر پیاده به شهرداری اراک ارائه داد اما متاسفانه هنوز این لیست به طور کامل اجرایی نشده است. از طرفی آمارهای ارائه شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نشان می دهد که اولویت بندی شورا کاملا درست بوده لذا شهرداری می بایست در اسرع وقت، اجرا و نصب این پل ها را پیگیری نماید و نتیجه آن را به شورا ارائه دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک موضوع تاسیس سازمان مشاغل شهری و میادین میوه و تره بار شهرداری را نهایی شده دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه بعد از پیگیری های متعدد کمیسیون خدمات شهری باید اعلام کنم که موضوع تاسیس سازمان مشاغل شهری و میادین میوه و تره بار شهرداری اراک نهایی شده و قطعا در اینده بسیار نزدیک شاهد ساماندهی فعالیت های موجود در این حوزه خواهیم بود.

محمدی در پایان افزود: درحال حاضر موضوع توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیش از گذشته احساس می شود و می طلبد این حوزه از زیر مجموعه معاونت امور زیربنایی خارج شود و به یک سازمان مستقل تبدیل گردد که شورای شهر با در نظر گرفتن راهکارهای قانونی، پیگیری های این امر را انجام خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *