پیمان عین القضاتی در خصوص اعزام نیروهای خدمت رسان شهرداری اراک به مرز مهران، و چگونگی این موضوع و نحوه عملکرد در این ماموریت پرداخت و گفت: از شهردار محترم و شهرداری اراک می خواهیم تمام تلاش خود را برای رفاه زوار اربعین حسینی(ع) بنمایند.

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ نشست صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک به ریاست پیمان عین القضاتی و با حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه علیرضا کریمی شهردار و جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخ ۷ شهریور ماه برگزار شد.

🔹️پیمان عین القضاتی عصر روز دوشنبه در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و تجلیل از مقام شهیدان رجایی و باهنر در خصوص اعزام نیروهای خدمت رسان شهرداری اراک به مرز مهران، و چگونگی این موضوع و نحوه عملکرد در این ماموریت پرداخت و گفت:
از شهردار محترم و شهرداری اراک می خواهیم تمام تلاش خود را برای رفاه زوار اربعین حسینی(ع) بنمایند.
🔹️وی افزود: درست است که نیروهای خدمت رسان را به شهر مهران اعزام نموده ایم ولی به دلیل اینکه شهر اراک در مسیر زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) قرار گرفته است مقدماتی برای ورودی و خروجی شهر اراک جهت رفاه زوار پیش‌بینی شود و به کمک مجموعه های دیگر و هماهنگی با ستاد اربعین این خدمت رسانی به نحو احسن صورت پذیرد، تا بتوانیم میزبان خوبی نیز برای زائرین سایر نقاط کشور بوده باشیم.
🔹️وی در ادامه به مسایل بازار تاریخی شهر اراک اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته نامه‌ای از بازاریان اراک دریافت شده است و متعاقباً بازدیدی از سوی شورا صورت پذیرفته که از صحن علنی شورا این مطلب را خدمت مسئولین و مردم شهر اراک عنوان می‌کنیم، بحث امنیت بازار تاریخی اراک در کنار طرح جامع، مرمت و احیا به عنوان یکی از ضرورت‌ها مطرح می باشد، که می بایست به آن توجه ویژه ای گردد.
🔹️وی اذعان نمود: هنگامی که صحبت از رونق اقتصادی و اشتغال و کارآفرینی می‌شود، نباید فقط به دنبال ایجاد و تاسیس مراکز اقتصادی جدید باشیم، بلکه می باید از داشته های خودمان نیز بهره مند شویم، بازار اراک به عنوان یکی از اقطاب اقتصاد شهری و گردشگری بنا به درخواست بیش از ۳۰۰ کسبه، خواهان تامین امنیت و رفع مزاحمت های وسایل نقلیه موتوری هستند.
🔹️رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک خاطر نشان کرد: ما از تریبون رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک به مسئولین محترم شهر اراک اعلام می کنیم که خواسته عزیزان شهر مورد توجه قرار بگیرد.
مبادا روزی فرا برسد که عدم تامین امنیت باعث اختلال ومانع از کسب و کار آنها گردد. یقیناً شورای ششم و شهرداری اراک برای برآورده کردن این نیاز تمام تلاش خود را کرده و البته این موضوع به تنهایی قابل اجرا نمی باشد.
🔹️ وی در پایان بیان داشت: کمبود فضای تفریحی و گردشگری در سطح شهر اراک به عنوان یکی از عوامل تشدید کننده آسیب های اجتماعی پس از رشد آپارتمان نشینی و حذف حیاط، باغچه و فضای سبز مشهود است، بر این اساس شورای ششم در شعارها و برنامه‌های خود تاکید بر توسعه پارکهای محلی و بوستان‌ها نموده و از هیچ گونه خدمت‌رسانی دریغ نخواهد کرد.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *