کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک ۱۴۰۰/۲/۲۷

خلاصه خبر :

کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک به ریاست سرکار خانم طوفان محمدی در تاریخ یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شد.

این کمیسیون به منظور ارائه گزارش اداره مدیریت مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اراک از اقدامات انجام شده خود تشکیل شده بود.

ریاست کمیسیون خدمات شهری در ابتدای این کمیسیون اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار اداره مدیریت مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری این حوزه اختیار عمل خود را از دست داد و به عنوان یک زیر مجموعه سازمانی در شهرداری به کار خود ادامه داد و همین امر منجر به آن شد تا نتواند رسالت های خود را به درستی انجام دهد.

طوفان محمدی ادامه داد: درحال حاضر غرفه ها و کیوسک های موجود در سطح شهر که عمدتا در اختیار سازمان فضای سبز و زیباسازی شهری هستند به صورت بی نظم؛ به بهره برداران واگذار شده که چنین مسأله ای آسیب زا خواهد بود.

وی افزود: امروز دو عدد از چهار بازارچه ای که شورای شهر مد نظر داشت تا در مناطق مختلف شهری دایر شوند، فعال می باشند و باید هر چه سریع تر برنامه های فعال شدن دو بازارچه باقی مانده، اجرایی گردد.

رییس کمیسیون خدمات شهری گفت: موضوع وانت بار ها و فروش میوه توسط آن ها در سطح شهر؛ بارها مورد بحث قرار گرفته اما هنوز نتیجه مطلوبی حاصل نشده از همین رو ساماندهی وانت بارها و جانمایی آن ها در مناطق مختلف را برای کاهش آسیب های ترافیکی امری ضروری میدانم.

لازم به ذکر است که کمیسیون خدمات شهری در پایان این جلسه از سایت پسماند شهرداری اراک بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *