سید رضا قریشی عضو شورا:تشکیل سامانه یکپارچه قراردادها امری بسیار مطلوب بوده که توسط شهرداری صورت پذیرفته است

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور سید رضا قریشی و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه علیرضا کریمی شهردار اراک و جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخ ۲۴ مرداد ماه برگزار شد.

🔹️سید رضا قریشی ضمن تبریک به اعضای هیئت رئیسه سال جاری و تشکر از اعضای هیئت رئیسه سال گذشته در خصوص بازسازی بازار تاریخی اراک ابراز داشت: با توجه به تاکیدات شورای اسلامی نسبت به اینکه هرگونه اتفاق و عملکردی که در شهر صورت می پذیرد، می بایست تابع طرح جامع آن موضوع باشد، به دلیل اینکه طرح جامع بازار تاریخی اراک دیده نشده است امکان انحراف این موضوع وجود دارد و اگر مصوبه ای از شورا شکل گرفته شود، پیمانکاری که می خواهد در بازار مشغول بکار شود باید طرحش منطبق با طرح جامع باشد و اگر غیر از این باشد باعث مشکل در هماهنگی مصالح مصرفی و ناهماهنگی امور بازار می گردد.

🔹️وی در ادامه به تشکیل سامانه جامع یکپارچه قراردادها پرداخت و افزود: سامانه جامع یکپارچه قراردادها امری بسیار مطلوب بوده که توسط شهرداری صورت پذیرفته است.

🔹️وی اظهار داشت: تشکیل این سامانه اتفاق مبارکی است، تحت هیچ شرایطی اجازه ندهید هیچ قراردادی خارج از سامانه منعقد و ثبت گردد با تشکیل این سامانه، تمدید قراردادها نظم بیشتری به خود گرفته و شرایط مناسبی برای نیروهای مجموعه شهرداری رخ خواهد داد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *