سید وحید میرنظامی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک در صحن علنی شورای اسلامی، خطاب به علیرضا کریمی شهردار اراک بیان کرد: مسئولین شهرداری که در کمیسیون املاک حضور داشته اند و متولی بحث ممیزی در کمیسیون املاک بوده اند، می بایست صدای واحد از آن ها در این ممیزی به گوش برسد.

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور سید وحید نظامی و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه علیرضا کریمی شهردار اراک و جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری اراک و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخ ۷ شهریور ماه برگزار شد.
🔹️ سید وحید میرنظامی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک در عصر دوشنبه و در صحن علنی شورای اسلامی، خطاب به علیرضا کریمی شهردار اراک بیان کرد: مسئولین شهرداری که در کمیسیون املاک حضور داشته اند و متولی بحث ممیزی در کمیسیون املاک بوده اند، می بایست صدای واحد از آن ها در این ممیزی به گوش برسد.
هنگامی که دوستان در کمیسیون املاک حضور بهم رساندند تفرق آرایی وجود داشت که قطعاً به کار شهرداری خلل وارد خواهد کرد
🔹️ایشان ادامه داد: درست است که در مباحث ممیزی نهایت شهردار راهبر بوده، اما متولیان مستقیم اختلاف سلیقه داشته اند و اگر در ادامه مسیر این اختلاف سلیقه بخواهد وجود داشته باشد قطعاً در کار شهرداری اختلال وارد خواهد کرد و کار را دچار اشکال خواهد کرد
🔹️وی در ادامه به بحث اتوبوس ها پرداخت و افزود: یکی از مباحث اتوبوس ها، بحث سوخت، جایگاه آن و توابع مالی است که خواهشمندم هر چه سریعتر در کمیسیون بودجه بررسی و پیگیری شود تا شرایط مناسبی برای بهره برداری ایجاد گردد. با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و نیاز به استفاده بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط دانش آموزان می بایست ارائه خدمات بهتری توسط شهرداری برای دانش آموزان صورت پذیرد تا مردم شهر اراک دغدغه ای در ایام پیش رو نداشته و اتوبوس ها نیز در حمل و نقل شهری خدمت‌رسانی چشمگیری داشته باشند.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *