طوفان محمدی، رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک طی جلسه صحن علنی این شورا مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۰

خلاصه خبر :

طوفان محمدی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک:

♦️شروع به کار اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) تسریع یابد

🔹طوفان محمدی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک طی جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ دهم خرداد ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود با اشاره به اینکه سخت گیری ها در روند برگزاری مناقصات شهرداری مانع از تحویل امور به پیمانکاران می شود، گفت: سختگیری در برگزاری مناقصات سبب شده تا امروز مناقصه برگزار شود اما هیچ پیمانکاری در آن شرکت نکند. به طور مثال در راستای تجهیز مبلمان شهری سه مرتبه مناقصه برگزار شده اما متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیده است.

🔸محمدی ادامه داد: عدم شرکت پیمانکاران در مناقصات شهرداری نشان می دهد که آنقدر سختگیری در این موضوع وجود دارد که شرکت در مناقصات، سودی برای پیمانکاران ندارد لذا می طلبد که برای رفع این مشکل از امور قانونی و تسهیل فرآیند مناقصات استفاده کرد.

🔹رئیس کمیسیون خدمات شهری در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع ساخت سرویس های بهداشتی سطح شهر اشاره کرد و افزود: متاسفانه ساخت سرویس های بهداشتی در فرآیند بروکراسی اداری بین سازمان های شهرداری گم شده تا جایی که تنها بیست درصد از بودجه مصوب، هزینه شده است. از همین رو تقاضا دارم تا جناب شهردار با دستورات لازم این موضوع را سریعا تعیین تکلیف نمایند.

🔸این عضو شورای اسلامی شهر اراک در پایان صحبت های خود اظهار کرد: تسریع در شروع به کار اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان حضرت امام خمینی (ره) امری ضروری است چرا که این پروژه در ورودی شهر اراک قرار دارد و همچنین اهمیت ترافیکی ویژه ای دارد. بنابراین می طلبد که این پروژه هم زمان با پروژه تقاطع میدان مقاومت اجرا گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *