نطق فرزانه رحمتی،نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی شورا مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۴

خلاصه خبر :

فرزانه رحمتی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

دست های پشت پرده اجازه ساماندهی تخت سادات کرهرود را نمی دهند

جاده ما بین کرهرود و سنجان سریعا آسفالت شود

فرزانه رحمتی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود با اشاره به گلایه مردم مناطق سنجان و کرهرود در خصوص عدم آسفالت جاده ارتباطی این مناطق، گفت: متاسفانه عزمی برای کار کردن در منطقه سنجان و کرهرود وجود ندارد و بسیاری از امور مدت هاست رها شده؛ به طوری که تا چند روز دیگر فصل بهار به پایان می رسد و شهرداری هنوز پیمانکاری برای رسیدگی به این منطقه جذب نکرده است.

رحمتی ادامه داد: عدم رسیدگی به مناطق سنجان و کرهرود در نتیجه ضعف های مدیریتی آن است. تقاضای من از سرپرست محترم شهرداری این است که در اسرع وقت موضوعات این منطقه را پیگیری نماید و اسفالت جاده ما بین کرهرود و سنجان انجام شود.

وی افزود: در سوی دیگر باید گفت که برخی دخالت های غیر قانونی سبب شده که ناحیه تخت سادات کرهرود دچار مشکلات عدیده ای شود. در حال حاضر با وجود نامه جهاد کشاورزی و آگاهی دادستانی از تصرف اراضی شهرداری و تعدادی از مالکین کرهرودی، هنوز اقدامی برای باز پس گیری این اراضی انجام نشده، گویا دست های پشت پرده نمی خواهند اجازه دهند مساله تخت سادات کرهرود حل شود.

نائب رئیس شورای شهر اراک در بخش دیگری از صحبت های خود در انتقاد به وجود فقر فضای سبز در مرکز شهر، اظهار کرد: علیرغم وجود مصوبات شورای شهر در راستای توسعه و ایجاد فضای سبز در مرکز شهر اراک هنوز اقدام قابل قبولی انجام نشده است. مساله تجهیز پارک های محلی به میزهای شطرنج و تنیس روی میز ابتر باقی مانده و لازم می باشد تا این تجیهز امکانات سریعا انجام شود تا شهروندان بتوانند در فصل های آتی از آن ها به خوبی بهره برداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *