نطق پیمان رشیدی عضو شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی شورا

خلاصه خبر :

پیمان رشیدی عضو شورای اسلامی شهر اراک :

مسئولین راه و شهرسازی استان خواب هستند

پیمان رشیدی، دبیر کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اراک از عدم پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی به شدت انتقاد کرد.

پیمان رشیدی در جلسه صحن علنی ۲۴ خرداد ماه شورای اسلامی شهر اراک که مقرر شده بود با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تشکیل شود با اشاره به اینکه بدقولی های این مدیر دولتی برای حضور در صحن شورا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، گفت: پارلمان شهری اراک تا به امروز چند مرتبه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی را برای پاسخگویی به نمایندگان مردم، دعوت کرده اما ایشان بارها به بهانه های مختلف از حضور در صحن سر باز زده و حاضر به پاسخگویی درخصوص عملکرد خود نشده است.

رشیدی ادامه داد: مقرر بود در جلسه امروز شورا آقای مرزبان به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان حاضر شود اما ایشان نامه داده که معاون خود را برای پاسخگویی می فرستد. این موضوع نشان می دهد که مدیرکل راه و شهرسازی نسبت به وظایف خود آگاهی ندارد و گویا کلا خواب است.

وی افزود: دولت در حوزه راه و شهرسازی استان مرکزی مدام وظایف خود را به گردن دیگران می اندازد و حتی حاضر به پاسخگویی به نمایندگان مردم نیست تا جایی که مدیران این حوزه مدام از مسوولیت خود فرار می کنند.

دبیر کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اراک در پایان گفت: از شهردار اراک تقاضا دارم رسیدگی به جاده ما بین سنجان و کرهرود را پیگیری نماید چرا که با انجام نهضت آسفالت طی ماه های گذشته رضایت شهروندی حاصل شده و با انجام این کار می توان قدم مناسب دیگری برای جلب رضایت شهروندان محترم برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *