انتقاد مرتضی سورانه، رییس شورای اسلامی شهر اراک از فعالیت های سیاسی در پیاده راه امیرکبیر: ♦️کارت زرد شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری ♦️بازگشایی مجدد پارک بانوان اراک سریعا پیگیری شود

خلاصه خبر :

انتقاد مرتضی سورانه، رییس شورای اسلامی شهر اراک از فعالیت های سیاسی در پیاده راه امیرکبیر:

کارت زرد شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری

بازگشایی مجدد پارک بانوان اراک سریعا پیگیری شود

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک به ریاست جناب آقای مرتضی سورانه در تاریخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری تشکیل شد.

مرتضی سورانه، نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در ابتدای جلسه این کمیسیون، ضمن انتقاد به عدم نظارت بر فعالیت های سیاسی انجام شده در پیاده راه امیر کبیر گفت: شورای شهر دوره پنجم اراک با کارشکنی های فراوان پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر را اجرایی کرد تا تمامی شهروندان از منفعت های اجتماعی آن بهره مند شوند اما متاسفانه طی روزهای گذشته شاهد بودیم که با بودجه و استفاده از امکانات شهرداری، گروهی خاص به تبلیغات ریاست جمهوری پرداختند.

وی ادامه داد: بارها شاهد انتقاد شهروندان از تبلیغات سیاسی انجام شده گروه های خاص در پیاده راه بودم بنابراین دیگر نمی توان از این سو استفاده ها چشم پوشی کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: با توجه به اینکه نظارت دقیق اجرایی توسط سازمان فرهنگی شهرداری بر موضوعات مذکور صورت نگرفته و همچنین شخصا شاهد سو استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغات سیاسی بودم از همین رو به این سازمان تذکر می دهم و به اصطلاح از شورا کارت زرد می گیرد.

در ادامه این جلسه پیروی درخواست های مردمی برای بازگشایی پارک بانوان، سورانه اضافه کرد: به دنبال مصوبه ستاد مقابله با کرونا از ابتدای سال جاری پارک های سطح شهر تعطیل شدند اما درحال حاضر اکثر بوستان ها فعالیت خود را از سر گرفتند اما هنوز پارک بانوان تعطیل می باشد لذا با توجه به درخواست های مردمی الزامی میدانم که این پارک سریعا بازگشایی شود و مجددا مورد بهره برداری بانوان اراکی قرار گیرد.

در پایان جلسه مقرر شد تا سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اراک طی یک هفته آتی برنامه های خود را درباره افرایش نشاط اجتماعی در پیاده راه و پارک بانوان به شورای شهر ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *