ایرج رضایی، دبیر شورای اسلامی شهر اراک: ♦️امثال دکتر بهشتی را ترور فیزیکی کردند ولی اعضای شورای پنجم اراک را ترور شخصیتی می کنند ♦️ ۲۸۰۰۰ رای باطله در انتخابات شورای شهر اراک پیامی سوی مردم است که مسئولین باید آن را بفهمند

خلاصه خبر :

ایرج رضایی، دبیر شورای اسلامی شهر اراک:

♦️امثال دکتر بهشتی را ترور فیزیکی کردند ولی اعضای شورای پنجم اراک را ترور شخصیتی می کنند

♦️ ۲۸۰۰۰ رای باطله در انتخابات شورای شهر اراک پیامی سوی مردم است که مسئولین باید آن را بفهمند

ایرج رضایی، دبیر شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، گفت: یکی از معضلات اصلی شهر اراک، حاشیه نشینی و افزایش روز افزون آن می باشد به طوری که این موضوع سبب بروز انوع آسیب های اجتماعی شده است.

رضایی ادامه داد: تخلیه محیط های روستایی و سر ریز جمعیت آن به حاشیه شهر های بزرگ؛ طی سال های گذشته معضلات اجتماعی فراوانی را ایجاد کرد تا جایی که امروز بیش از هفتاد درصد جمعیت ایران شهرنشین هستند و این امر از نظر اجتماعی بسیار آسیب زاست. برای رفع این معضلات باید در ابتدا اشتغالزایی را افزایش داد و سپس با اقدامات پیشگیرانه مانع از توزیع مواد مخدر در بین شهروندان شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی، اظهار کرد: امثال شهید دکتر بهشتی را ترور فیزیکی کردند ولی امروز اعضای شورای شهر دوره پنجم اراک را با سیاسی کاری ترور شخصیتی می کنند. متاسفانه برخی ها با سیاسی کاری و پرونده سازی اجازه نمی دهند تا فرزندان این مرز و بوم رشد کنند و به خدمت صادقانه بپردازند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مردم در شورای شهر دوره پنجم اراک سیاسی کاری نکردند و مدام سعی بر این بود که با شفافیت، مردم ناظر عملکرد این شورا باشند و نتایج آن را ببیند. بخش کوچکی از خدمات شورای شهر دوره پنجم شامل اجرای بیش از ۵۰ کیلومتر مسیر دوچرخه راه، ساخت پیاده راه در مرکز شهر، گسترش فیبر نوری در سطح شهر، گسترش روشنایی شهری، ساخت موزه دفاع مقدس، پروژه مصلا، سالن مدیریت بحران، ساخت پروژه رها شده آفتاب، ساخت پارک بانوان، اجرای تقاطع های غیر همسطح شریعتی، ورزش، مقاومت، جهان پناه، صیدی و ساخت زمین های ورزشی و چمن مصنوعی در پارک های محله ای و تعیین تکلیف پروژه ۵۵ متری است.

رضایی با انتقاد از صحبت ها و اظهار نظرهای کودکانه برخی ها گفت: آقایان امروز آمده اند و به شورای پنجم اراک انتقاد می کنند که چرا یک پروژه را ظرف دو ماه تکمیل کرده است، واقعا نمی دانم به این کوته بینان چه باید گفت. عده ای در سایه نشستند و روشنایی را ترور می کنند. از مسوولین قوه قضاییه تقاضا دارم با کسانی که به خادمان ملت ستم کردند برخورد قانونی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: کمترین میزان رای شورای پنجم، چهارده هزار رای بود اما در انتخابات شورای ششم بیست و هشت هزار رای باطله به صندوق ها افتاد که پیامی است از سوی مردم به مسوولین و باید مورد تحلیل قرار گیرد تا مبادا مصیبت بزرگی به جامعه نازل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *