بزرگترین خدمت شهید رئیسی جلب اعتماد مردم به نهاد دولت بود

خلاصه خبر :

#شورای_ششم
#سخنگو_شورا

💠بزرگترین خدمت شهید رئیسی جلب اعتماد مردم به نهاد دولت بود

◾️عضو شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه بزرگترین خدمت شهید رئیسی جلب اعتماد مردم به نهاد دولت بود، گفت: در دوره آیت الله شهید رئیسی شاهد یک دوره همراه با تعامل دولت و مدیریت شهری بودیم که نسبت به دوره‌های گذشته این تعامل پر رنگ‌تر بود.

▪️ به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک، عباس خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: در استان مرکزی هم شاهد این تعامل سازنده بودیم به طوری که ایشان مرتب به وزرا و مسئولین توصیه می‌کردند که در راستای حل مشکلات مردم با مدیریت شهری همکاری کنند.
▪️وی افزود: استاندار مرکزی به عنوان نماینده آیت‌الله رئیسی در استان این سیاست را به خوبی دنبال کردند و تعامل سازنده‌ای را با شوراها و شهرداری‌ها داشتند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: بزرگترین خدمت شهید رئیسی جلب اعتماد مردم به نهاد دولت بود.
▪️خسروانی ادامه داد: در دوره آیت الله شهید رئیسی شاهد یک دوره همراه با تعامل دولت و مدیریت شهری بودیم که نسبت به دوره‌های گذشته این تعامل پر رنگ تر بود.
▪️وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ایشان مسئله آلودگی هوای شهر اراک بود که خوشبختانه در این دوره شاهد کاهش شدید سطح آلایندگی نیروگاه بودیم و سیاست‌های شورای شهر در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اجرای برنامه‌های ترافیکی مورد حمایت و پشتیبانی دولت بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه شناسایی پروژه‌های کلان استانی نیمه تمام و تکمیل نشده از رویکردهای ارزشمند آیت الله رئیسی بود گفت: پیشرفت قابل توجه احداث بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) طی سه سال گذشته و کتابخانه مرکزی شهر اراک و راه اندازی و احیا صنایع راکد شهر اراک از افتخارات دوره ایشان در شهر اراک است.
▪️خسروانی افزود: ساماندهی آب شرب و کشاورزی، تکمیل پروژه‌های فاضلاب، ساماندهی پساب‌ها، ایجاد تصفیه‌خانه‌ها و احداث کانال‌های آبرسانی، قرار دادن هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش درختکاری و همچنین ایجاد ایستگاه‌هایی برای پایش گرد و غبار از دیگر دغدغه‌های زیست محیطی آیت الله رئیسی در استان ما بود که امید داشتیم در سفر بعدی ایشان به استان با سرعت بیشتری تحقق پیدا کنند.
▪️وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید معتقد به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در قبال مردم اراک بود گفت: آیت الله رئیسی تاکید داشتند، دفاتر اصلی کارخانه‌ها و شرکت‌ها در استان باشد و امید داریم این سیاست‌های مترقی ایشان در استان ما به جد توسط دولت آینده دنبال شود.
▪️سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه آیت الله رئیسی به شدت از سیاست زدگی دولت و ورود به مسائل سیاسی جلوگیری می‌کرد و مدام می‌گفت که وظیفه دولت تقویت سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در میان مردم است و با عمل خود به این شعار رنگ واقعیت داد.
▪️وی افزود: بزرگترین خدمت آیت الله رئیسی به ایران و انقلاب را تقویت رابطه دولت و ملت و احیا ارزش‌های دهه شصت و نزدیک کردن دولت به مردم و جلب اعتماد عمومی با تلاش‌های مخلصانه و خستگی ناپذیر و با نیت قرب الهی می‌دانم که همین نیت خیر و خالص باعث شد مردم او را دوست داشته باشند و برایش اشک بریزند.
▪️رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به مظلومیت رئیس جمهور شهید در فضای رسانه‌ای و عدم بیان خدماتش به مردم اظهار کرد: او در قول و عملش، امید آفرینی و ارتقا سرمایه اجتماعی دولت را سرلوحه همه برنامه‌ها و اقداماتش قرار داده بود و معتقد بود ایجاد امید و نشاط اجتماعی در میان مردم، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
▪️خسروانی ادامه داد: آیت الله رئیسی همانند شهید آیت الله بهشتی همواره مورد هجمه بود اما برای حفظ وحدت ملی و تلخ نکردن کام مردم و رهبری سکوت می‌کرد.
▪️وی گفت: نشانه موفقیت و توفیق شهید آیت الله رئیسی در این خصوص حضور میلیون‌ها ایرانی در مراسم تشییع است به طوری که میلیون‌ها ایرانی در فراق رئیس جمهور خود اشک ریختند و گریه کردند و غصه دار شدند و این یعنی سرمایه اجتماعی که او آرزویش را داشت.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *