رئیس شورای اسلامی شهر اراک:عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

خلاصه خبر :

#شورای_ششم
#صحن_علنی
#گزارش_به_مردم

رئیس شورای اسلامی شهر اراک:عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

🔹رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق»، ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را درهم شکست.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داود قربانی عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در یکصد و سی و سومین جلسه صحن علنی شورا اظهار کرد: اتفاقات برای کشورهای منطقه و جهان ثابت کرد حق همیشه پیروز و صهیونیسم همیشه نابود است.

🔹وی افزود: دفاع مشروع ایران و پاسخ او به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی موجب ارتقای امنیت ملی شده و پاسخی قاطع به جنایتکاران داد و امنیت کشور را تضمین کرد.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق»، ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را درهم شکست.

🔹قربانی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که امروز نقش مؤثری در نظام اقتصادی دنیا و احقاق حقوق حقه ملت‌های جهان دارد.

🔹وی ادامه داد: حمله موشکی ایران به اسرائیل و دفاع مشروع ما گامی بلند در راستای حفظ حرمت خون شهدای بزرگی مانند سردار شهید سلیمانی و شهدای کنسولگری است.

🔹رئیس شورای اسلامی اراک خاطر با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: به راستی که درود بر سپاه و ارتش قهرمان ایران که پایگاه‌های نظامی اسرائیل کودک‌کش را در هم کوبیدند.

🔹وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کشته‌سازی در جریان این پاسخ تنبیهی نبود تاکید کرد: هدف شکستن ابهت پوشالی رژیم متزلزل صهیونیستی بود، در حقیقت عملیات نیروهای مسلح ایران علیه حامیان گرگ صفت غربی و منطقه‌ای است.

🔹رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: بدون شک مستکبران جهان عیار کار دستشان آمده است و به چشم خویش دیدند که ایران اسلامی، چگونه گنبد کاغذی و پوشالی آن‌ها را در هم کوبید.

🔹قربانی گفت: عزیزان پاسدار حس تعلق و نشاط اجتماعی را در میان مردم شریف و گرانقدر ایران مضاعف کردند و قلب نازنین امام زمان (عج) و نایب برحقش و ملت شهیدپرور ایران اسلامی را شاد کردند.

🔹وی افزود: سپاه قهرمان و ارتش سرافراز جمهوری اسلامی باید بدانند که ما مردم فهیم ایران گوش به فرمان ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا با اقتدار پشتیبانشان هستیم.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *