رئیس شورای اسلامی شهر اراک: طرح پارک آبی اراک وارد فاز اجرایی شد

خلاصه خبر :

رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

طرح پارک آبی اراک وارد فاز اجرایی شد

💠 رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: وعده‌هایی که در خصوص پارک آبی به مردم اراک داده شده بود با توجه به گزارش شهردار به اعضای شورا وارد فاز اجرایی شده است.

▪️به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرگزاری ایمنا مرکزی، داود قربانی عصر دوشنبه، بیست‌ویکم خرداد ماه در صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: در موضوع اجرایی شدن بازی‌های هیجانی دره نور الشهدا با توجه به گزارش شهردار اراک کار اجرایی این طرح آغاز شده است.

▪️وی افزود: اینکه با جدیت موضوع توسط مدیریت شهری پیگیری می‌شود، نشان از همت بالای اعضای شورا در خدمت‌رسانی به شهروندان است.

▪️رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: چند موضوع مهم که از مطالبات شهروندان اراکی بود، در بدو ورود شهردار به ایشان اعلام کردیم.

▪️قربانی افزود: یکی از این موضوعات عقب‌نشینی و تعیین تکلیف مدرسه‌ای است که در بلوار مصطفی خمینی در خیابان عرفان جنب مسجد کوثر واقع شده است.

▪️وی ادامه داد: این موضوع مطرح شد و پاسخ شهردار در این مورد این بود که مدیریت می‌کنیم که تا پایان خرداد این عقب‌نشینی صورت گیرد.

▪️رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار کرد: معضلی که در منطقه و محله ایجاد شده این است که مدرسه در معبر اصلی که مردم در آن تردد می‌کنند قرار دارد و مشکلات زیادی برای اهالی ایجاد کرده است.

▪️قربانی افزود: امروز ما در شورای شهر جلسه‌ای با متولیان این موضوع برگزار کردیم که نوسازی مدارس در این جلسه شرکت نکرد.

▪️وی گفت: مطالبه‌گران تا به حال در افکار عمومی شهرداری را مقصر می‌دانستند در حالی که در این جلسه مشخص شد، آموزش و پرورش به وعده‌های داده شده، عمل نکرده است.

▪️رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اضافه کرد: در این موضوع علی‌رغم آنکه شهرداری اعلام آمادگی کرده بود که برابر متراژی که از مدرسه تحت عنوان عقب‌نشینی دریافت می‌کند، در جای دیگر زمینی در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد، اما این همراهی صورت نگرفت.

▪️قربانی تصریح کرد: وعده‌هایی که در خصوص پارک آبی به مردم اراک داده شده بود با توجه به گزارش شهردار به اعضای شورا وارد فاز اجرایی شده است.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک 
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *