رئیس شورای اسلامی شهر اراک:  مشکل آرامستان اراک، دغدغه شورای ششم است

خلاصه خبر :

رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
مشکل آرامستان اراک، دغدغه شورای ششم است

سید وحید میرنظامی ۱۵ شهریور ماه در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته رویکر‌د انسان محور در مدیریت شهری مدنظر است، اظهار کرد: برای مدیریت شهری باید توجه ویژه به انسان داشت و به افراد اولویت داد و آماده سازی زیرساخت ها برای این امر ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید شعاری عمل کرد، افزود: برای اجرای پروژه هایی مانند پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری باید مطالعات لازم صورت گیرد. شورا خواهان استفاده بیشتر مردم از دوچرخه در شهر است، اما باید نیازسنجی درستی در این راستا صورت گیرد.

میرنظامی تصریح کرد: اراک شهری تک هسته ای است، اما سوال اینجاست که شاخصه انسان محور بودن برای آن مدنظر قرار گرفته است؟ مسلما برای توجه به این شاخص باید تمرکزگرایی را کنار گذاشت و بازارچه های مختلف در نقاط مختلف ایجاد کرد.

وی با اشاره به مشکل دیرینه شهرداری اراک در خصوص نیروی انسانی، گفت: در دوره شهردارهای مختلف عده ای بدون ضابطه وارد شهرداری شدند و این مجموعه به یک پیکره فربه تبدیل شده است، البته دوره قبلی شورا نیز در این بی انضباطی سهیم بوده است و امروز یکی از مشغله های بزرگ شهردار اراک تعیین تکلیف این تعداد نیروی انسانی است.

میرنظامی با بیان اینکه شهرداری اراک با وجود برخورداری از پیکره ای فربه، اما با کمبود نیروی انسانی کارشناس و متخصص مواجه است، اظهار کرد: شورای ششم بارها به این موضوع پرداخته است و آمار و ارقام در زمان خودش رسانه ای و منعکس خواهد شد.

وی یکی از شعارهای اصلی شورای ششم را شفافیت دانست و افزود: انعکاس موضوعاتی مربوط به  بودجه و نیروی انسانی و قراردادها باید در سامانه شفافیت صورت گیرد.

میرنظامی اضافه کرد: رفع مشکل آرامستان دغدغه شورای ششم است که اگر به آن توجه نشود ممکن است آسیب ها و مشکلات اجتماعی را به همراه داشته باشد و تلاش می شود به سرعت مشکل ظرفیت آرامستان فعلی و آرامستان جدید رفع شود.
#شهرداری_اراک_۱۴۰۰
#شورای_ششم_اسلامی_شهر
#شهر_را_باهم_بسازیم
#گام_ششم
#نشست_خبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *