سورانه رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک: آیندگان نمی توانند از ریل گذاری شورای پنجم در اجرای پروژه ها خارج شوند

خلاصه خبر :

سورانه رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک:

آیندگان نمی توانند از ریل گذاری شورای پنجم در اجرای پروژه ها خارج شوند

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در آیین بتن ریزی سه هزار مترمکعبی تقاطع غیرهمسطح مقاومت گفت: هرجا اتحاد، وحدت و همدلی باشد، اتفاقات خوب رقم می‌خورد و تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک در این راستا با روند و سرعت خوبی در پیش است.

مرتضی سورانه، افزود: در این شورا سطح خودباوری و اعتماد بنفس کارشناسان فنی شهرداری به اوج لازم رسید و با تکمیل چندین پروژه نیمه کاره که بعضا بین ۵ تا ۱۰ سال معطل مانده بودند ، این بلوغ توانمندی به اثبات رسیده و در اجرای بسیاری از طرح های شهری اراک ریلی ایجاد شده که آیندگان نیز نمی‌توانند از آن خارج شوند چون افکار عمومی شهروندان پذیرای تعلل در اجرای پروژه ها نخواهد بود و امید است شورای ششم برنامه های هدفگذاری شده را به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: اجرای طولانی طرح‌های شهری از سال‌های گذشته مانند پل سنجان در شان و زیبنده مردم این شهر نیست و امید است تمام طرح ها در مدت مشخص شده به نتیجه برسد.

سورانه افزود : تا کنون سه بار مدیران مرتبط با احداث پل ورودی شهر در سنجان را به شورا دعوت کرده ایم ولی هیچوقت حاضر به پاسخگویی به نمایندگان مردم نشده اند و در شورا حضور پیدا نکردند که از استاندار درخواست دارم به مدیران غیرپاسخگو تذکر قانونی لازم را بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *