شهردار اراک گفت:مسیر پرفراز و نشیب فعالیت خبرنگاران کمتر از جهاد و شهادت در راه حق و حقیقت نیست.

خلاصه خبر :

شهردار اراک:

مسیر پر فراز و نشیب خبرنگاری کمتر از شهادت در راه حق و حقیقت نیست

💠 شهردار اراک گفت:مسیر پرفراز و نشیب فعالیت خبرنگاران کمتر از جهاد و شهادت در راه حق و حقیقت نیست.

▪️به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی صبح امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در بازدید از خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش غیرقابل انکاری در همه تحولات و عرصه‌های مختلف دارند و فرآیند توسعه در جامعه بدون نقش آفرینی خبرنگاران و رسانه بی معناست.

▪️وی افزود: کار خبرنگاران فوق‌العاده دشوار است و صرفاً عشق و علاقه موجب ماندگاری در این حرفه می‌شود و خبرنگاران از زندگی‌شان می‌گذرند تا لحظات خلق شده در جامعه را ماندگار کنند.

▪️شهردار اراک تصریح کرد: مسیر پرفراز و نشیب فعالیت خبرنگاران کمتر از جهاد و شهادت در راه حق و حقیقت نیست.

▪️محمودی اضافه کرد: انتخاب این روز به عنوان روز خبرنگار توجه به یک مفهوم و آن افق نهایی این موضوع است که شهادت همگام و در کنار فعالیت خبرنگاری است و ما شهادت را یک سعادت می‌دانیم.

▪️شهردار اراک با اشاره به اینکه رسالتی را که خبرنگاران دارند و در حال فعالیت هستند، کمتر از شهادت نیست، گفت: خبرنگاران در حوزه‌های تخصصی باید با نگاه کارشناسی و تخصصی ورود کنند.

▪️محمودی ادامه داد: اگر در بخشی یک خدمت خوب ارائه می‌شود و روابط عمومی آن مجموعه به خوبی نمی‌تواند آن را احصا و اطلاع رسانی کند، خبرنگاران تخصصی می‌توانند به آن بپردازند و آن خدمت را به سمع و نظر مردم برسانند.

▪️وی عنوان کرد: اخبار ارائه شده در حوزه مدیریت شهری دارای خلأهایی است به همین علت هر گونه اشکال و ایرادی به طور ناخواسته حتی اگر نامرتبط باشد، به شهرداری ربط داده می‌شود.

▪️شهردار اراک اضافه کرد: تشریح و تبیین حوزه‌های مختلف و اختیاراتی که هر دستگاه دارد، توسط یک عامل سوم می‌تواند به افزایش آگاهی عمومی منجر شود.

▪️محمودی با بیان اینکه خبرگزاری تخصصی به عنوان عامل سوم بهتر می‌تواند مشکلات را شناسایی کند و مطالبه گری‌ها را انجام دهد، تاکید کرد: خبرنگاران در خصوص شرح وظایف و اقداماتی که شهرداری‌ها دارند، می‌توانند ورود کنند و مطالبات آنها قطعاً تخصصی خواهد شد.

▪️وی ادامه داد: حس تعلق شهروندی در شهر اراک توسط مردم و هم به نوعی در مسئولین کم است و این حس که شهر متعلق و خانه ماست و بابت فضایی که در آن قرار داریم، هزینه‌های مادی و معنوی شده است و اگر بر روی این حس تعلق کار شود و با روش‌های فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و آموزشی می‌تواند کمک شایانی به مجموعه شهرداری باشد.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *