عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری سبب نارضایتی مردم شده است/لزوم کمک دولت در تامین مالی پروژه‌ها به مدیریت شهری

خلاصه خبر :

رئیس شورای شهر اراک:

◾️عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری سبب نارضایتی مردم شده است/لزوم کمک دولت در تامین مالی پروژه‌ها به مدیریت شهری

▪️قربانی عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری را عامل نارضایتی مردم عنوان کرد و گفت: اجرایی نشدن مدیریت یکپارچه شهری باعث کار‌های جزیره‌ای شده که در نهایت شاهد افزایش هزینه‌های شهر هستیم که نیاز به تدوین قوانین بالا دستی برای شکل گرفتن ساختاری مشخص دارد.

▪️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، داود قربانی در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، مشورت را عامل موفقیت دانست و اظهار داشت: برگزاری این اجلاس یعنی جمع همه خوبی‌ها و اشتراک تجارب موفق بین شهر‌ها است.

▪️وی عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری را عامل نارضایتی مردم عنوان کرد و افزود: اجرایی نشدن مدیریت یکپارچه شهری باعث کار‌های جزیره‌ای شده که در نهایت شاهد افزایش هزینه‌های شهر هستیم که نیاز به تدوین قوانین بالا دستی برای شکل گرفتن ساختاری مشخص دارد.

▪️رئیس شورای شهر اراک به انتظار شورا‌ها به حاکمیت نیز اشاره کرد و گفت: دولت باید در تأمین منابع مالی و معنوی پروژه‌هایی که بهره‌برداری ملی می‌شود از شورا‌ها و شهرداری‌ها حمایت کند، همچنین برای تحقق مشارکت مردم قوانین را تصویب کند که امکان خدمت‌گذاری نمایندگان مردم فراهم شود.

▪️وی خطاب به اعضای شورا‌های شهر‌ها گفت: اعضای شورا‌ها نیز باید مراقب باشند وعده و شعاری ندهند که امکان تحقق ان وجود ندارد، زیرا سکوت مردم سرشار از فریاد بوده و نباید اجازه دهیم دیوار اعتماد به دولت و نظام خراب شود.
▪️قربانی ادامه داد: همچنین باید وحدت و انسجام بین اعضا نیز حفظ شود تا بتوانیم در فضایی ارام به مردم خدمت کنیم و کمتر وعده بدهیم تا رفته رفته اعتماد مردم را کسب کنیم.
▪️وی در پایان به عملکرد مدیریت شهری در قم اشاره کرد و گفت: تثبیت مدیریت در شهر قم عامل موفقیت شهر قم است و امروز شاهد شهری رو به توسعه هستیم.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *