عضو شورای شهر اراک: مهم‌ترین نیاز مدیریت شهری اصلاح رویکرد و نگرش به شهرداری است

خلاصه خبر :

عضو شورای شهر اراک:

مهم‌ترین نیاز مدیریت شهری اصلاح رویکرد و نگرش به شهرداری است

💠 رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک گفت: مهمترین نیاز امروز مدیریت شهری ما اصلاح رویکرد و نگرش به شهرداری است.

▪️به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از  خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علی چگینی صبح امروز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه در بازدید از خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: شهرداری، یک نهاد عمومی و غیردولتی و مبتنی بر منابعی است که مردم در اختیار آن قرار می‌دهند.

▪️وی افزود: در سال‌های اخیر یک حلقه مفقوده میان روابط عمومی و رسانه وجود داشت که به صورت خاص در حوزه مدیریت شهری احساس می‌شد.

▪️عضو شورای اسلامی شهر اراک و رئیس مرکز پژوهش‌های شورا خاطرنشان کرد: مهمترین نیاز امروز مدیریت شهری ما اصلاح رویکرد و نگرش به شهرداری است.

▪️چگینی تصریح کرد: نیاز است، دیدگاهی که مردم نسبت به شهرداری‌ها پیدا کرده‌اند، مورد توجه و اصلاح قرار گیرد و این مهم با تعامل، همفکری و همکاری روابط عمومی و رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

▪️وی ادامه داد: عملکرد مثبت و زحمات و خدمات صورت گرفته که با همت و شدت توسط بخش‌های مختلف مدیریت شهری انجام شده است را با تعامل رسانه و روابط عمومی می‌توانیم انتقال دهیم.

▪️عضو شورای اسلامی شهر اراک و رئیس مرکز پژوهش‌های شورا تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص زحمات و خدمات انجام شده در حوزه مدیریت شهری و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، موجب ثمرات، خیرات و برکات برای مردم می‌شود.

▪️چگینی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی خدمات صورت گرفته توسط رسانه‌ها، موجب ایجاد چهره‌ای مثبت و خدوم از مجموعه مدیریت شهری در اذهان عمومی خواهد شد.

▪️وی تصریح کرد: امروز با شرایطی مواجه هستیم که رسانه‌های رسمی ما را به حاشیه می‌برد و شهروند، مخاطب، دانش‌آموز و دانشجوی ما در اتاق‌های ایزوله پیام‌رسان‌های خارجی و در سطح اشباع دریافت اطلاعات قرار دارند، بنابراین این قلم خبرنگار است که در این فضای نابرابر در یک رسانه رسمی باید به قدری تأثیرگذار، جذاب و در دسترس باشد تا بتواند با موانعی چون سهولت دسترسی به فضای مجازی، اشباع محتوایی مخاطب و ایزوله شدن مخاطب در بستر بعضی از شهرهای اجتماعی مقابله کند.

▪️عضو شورای اسلامی شهر اراک و رئیس مرکز پژوهش‌های شورا اضافه کرد: در صورتی که نتوانیم یک بازوی مؤثر برای آگاهی‌بخشی، مطالبه‌گری و انتقال محتوای رضایت‌بخش به مخاطب باشیم، ابتکار عمل خود را در سال‌های آینده به طور کامل از دست خواهیم داد.

▪️وی با تاکید بر اینکه رسانه باید نقش یک رابط دلسوز و همراه با مردم را طی کند و استانداردهای رسمی و حرفه‌ای خود را داشته باشد، اظهار کرد: به اندازه و به‌موقع عمل کردن در اطلاع‌رسانی، تلاش برای قرار گرفتن در جایگاه مطالبه‌گری مردمی و پل ارتباطی برای انتقال موضوعاتی که مورد مطالبه مردم بوده که به نتیجه رسیده و منجر به رضایت‌بخشی می‌شود از ویژگی‌هایی است که وجود آن در رسانه الزامی است.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *