قریشی عضو شورای اسلامی شهر اراک: 🔹حساسیت موضوع مازوت سوزی نیروگاه باید بطور جدی در سطح کشوری بررسی شود

خلاصه خبر :

قریشی عضو شورای اسلامی شهر اراک:
🔹حساسیت موضوع مازوت سوزی نیروگاه باید بطور جدی در سطح کشوری بررسی شود

🔹قریشی عضو شورای اسلامی شهر اراک گفت: در خصوص موضوع مازوت سوزی و آلودگی هوا، باید برگزاری نشست در سطح ملی را در دستور کار قرار داد تا حساسیت موضوع در تهران مطرح شود و تا زمانی که این دغدغه مطرح نشود به جایی نمی رسیم.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک، سید رضا قریشی در جلسه امروز صبح شورا پیرامون مازوت سوزی نیروگاه بیان کرد: مسئله مازوت سوزی به لحاظ فنی در جلسه تشریح شد، اما تا امروز اقدام علمی موثر درخصوص آن صورت نگرفته است. جلسات همواره در اراک تشکیل شده، اما انعکاس خوبی در تهران نداشته است، یا اطلاعات غلط به تهران منتقل شده و یا وضعیت این شهر و آلودگی اصلا منتقل نشده است. باید برگزاری نشست در سطح ملی را در دستور کار قرار داد تا حساسیت موضوع در تهران مطرح شود و تا زمانی که این دغدغه مطرح نشود به جایی نمی رسیم.

🔹وی افزود: طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک در سال ۸۶ تصویب شده، اما تا امروز دستگاه ها وظایف خود را انجام نداده اند و باید این مسئله قانونی پیگیری شود که چرا دستگاه ها مرتبط تکالیف خود را انجام نداده اند. این جلسات زمانی تاثیرگذار است که مستمر باشد و جمع بندی درست به تهران منتقل شود، اما تا امروز اقدام موثری از مسئولان استان دیده و شنیده نشده است.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
#شورای_ششم
#گزارش_به_مردم
#همدلی_اولین_گام_پیشرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *