نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با مخابرات منطقه مرکزی

خلاصه خبر :

‍ نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با مخابرات منطقه مرکزی

🔶️شنبه ۱۱ تیرماه نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با علی لطفی مدیر منطقه مرکزی مخابرات استان مرکزی در دفتر ایشان برگزار شد.

🔸️در این نشست که با حضور ریاست شورای اسلامی کلانشهر اراک سید وحید میر نظامی، علی جعفر محصولی، علی چگینی، داود قربانی، علی اصغر غفاری، عباس خسروانی و پیمان عین القضاتی به همراه علیرضا کریمی شهردار و حجت الله مرادی، امور زیر بنایی برگزار گردید.

🔸️علی لطفی مدیر منطقه مرکزی مخابرات ضمن خیر مقدم به اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر اراک بیان داشت: مشکلات عمده مخابراتی در شهر زیاد است ولی نظر و دیدگاه ما به عنوان کارشناس این مجموعه، عمده مشکلات عدم آشنایی عموم با فن آوری اطلاعات است.

🔸️ایشان اظهار داشت:برای تشخیص دقیق مشکلات نیاز به ابزاری است تا بتوانیم موانع را رفع کرده و برای رسیدن به این اهم بدون داشتن دانش فن آوری شامل هزینه بیشتری خواهیم شد

🔸️لطفی با بیان این مقدمه ادامه داد: ما کمک میکنیم تا بتوانیم با دانش فن آوری اطلاعات، شورا اسلامی کلانشهر اراک و شهرداری در این مسیر، مدیریت شهری بهتر و با دانش بیشتر گام بردارد

🔸️علی لطفی گفت: ما به عنوان یک کارشناس کنار شما و مردم این شهر ایستاده ایم تا بتوانیم در راستای ایجاد شهری هوشمند قدم های بلندی برداریم.

🔸️ در ادامه میرنظامی ریاست شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن خرسندی از پیشنهاد مخابرات منطقه مرکزی بیان داشت: سرعت رشد فناوری انقدر سریع است که باید با اولویت بندی به سمت شهری نوین و هوشمند حرکت کنیم.

🔸️میرنظامی گفت: فناوری اطلاعات به زندگی ما در عصر جدید گره خورده است و باید به صورت گام به گام و نقطه به نقطه در ایجاد شهر هوشمند قدم برداریم و فن آوری اطلاعات را در زمینه های مختلف شهری در دستور کار قرار دهیم تا مدیریت زمان و بهبود کیفیت زندگی شهروندان در این مسیر مهیا گردد.

🔸️ایشان در آخر بیان کرد: ما در همه زمینه ها ظرفیت استفاده از فناوری اطلاعات را داریم و با در نظر گرفتن بودجه و توان شهرداری به سمت شهر هوشمند حرکت می کنیم

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔶 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *