پارک اوتیسم شهر اراک کلنگ زنی می شود

خلاصه خبر :

#شورای_شهر_شهرداری_اراک_۱۴۰۳
#گزارش_به_مردم
#گزارش_کار
#اراک_شهر_دوستدار_کودک
شهردار اراک خبر داد:
🔵🔴پارک اوتیسم شهر اراک کلنگ زنی می شود

🔴شهردار اراک گفت: پارک اوتیسم شهر اراک توسط شهرداری به زودی کلنگ زنی می شود.

🔵به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهراراک، علیرضا محمودی در یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با اعلام این خبر که پارک اوتیسم اراک به زودی کلنگ زنی می‌شود، اظهار داشت:محل جانمایی و احداث این پارک با هماهنگی انجام شده با اداره کل نوسازی مدارس، در کنار مدرسه اوتیسم قرار دارد تا یک ارتباط و همراهی و همخوانی بین پارک و مدرسه برقرار و ایجاد شود.

🔴وی در ادامه در ادامه افزود: در عملیات بازپیرایی ۱۳۷ پارک شهر اراک که در ستور کار شهرداری بوده است، استاندارد سازی و حذف وسایل بازی‌ فلزی که خطر جانی و صدمات جسمانی برای کودکان نداشته باشد، انجام شده است.

🔵شهردار اراک در خصوص قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز گفت: بر اساس قراردادی که با ایران خودرو دیزل منعقد شده است، این اتوبوس‌ها را شهریورماه امسال تحویل و وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر اراک می نماییم.

🔴 علیرضامحمودی همچنین در این جلسه با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی در ۳ پروژه مجتمع تجاری، خدماتی و پارکینگ طبقاتی آفتاب میدان شهدا، خط انتقال پساب و منطقه گردگشگری نورالشهدا(دره گردو) در حال انجام است، از افزایش ۲ درصدی درآمد شهرداری اراک در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

✔️با ما همراه باشید…
✔️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *