پیمان رشیدی، عضو شورای شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود از تلاش های سرپرست محترم شهرداری و زحمات پرسنل شهرداری تشکر و قدر دانی کرد.

خلاصه خبر :

پیمان رشیدی، عضو شورای شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود از تلاش های سرپرست محترم شهرداری و زحمات پرسنل شهرداری تشکر و قدر دانی کرد.

این عضو شورای شهر در ادامه صحبت های خود با اشاره به مطرح شدن موضوعات عوام فریبانه در فضای مجازی گفت: عده ای قصد دارند با سیاسی کاری، کارنامه شورای شهر دوره پنجم اراک را زیر سوال ببرند. این شورا از همان ابتدا به سیاسی کاری محکوم شد و می گفتند که شورای پنجم یک شورای سیاسی است و خدمات دهی به شهروندان ندارد اما امروز که در پایان کار این شورا قرار داریم، کارنامه عملکردی پارلمان شهری دوره پنجم خلاف این گفته ها را ثابت می کند.

رشیدی ادامه داد: شورای پنجم به ناچار با پروژه های نیمه تمامی مواجه بود که انرژی ۳ سال از عمر آن را گرفت ولی خوشبختانه توانستیم این پروژه ها را علیرغم بی مهری برخی مسئولین استان، تکمیل کنیم. از جمله این پروژه ها که توسط شورا پنجم تکمیل شد می توان به تقاطع غیر همسطح شریعتی، علم الهدی، پل آزادگان ( انتهای هپکو) و صیدی اشاره کرد که سالها به دلایل نامعلوم نیمه کاره رها شده بودند.

وی افزود: در سوی دیگر ساخت پارک بانوان، ساخت ده ها کیلومتر مسیر دوچرخه راه، تقاطع غیر همسطح مقاومت و کلنگ زنی پنج پروژه عظیم شهری قرار دارد.

دبیر کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اراک با بیان تقاضای اینکه افراد فاقد دانش شهری، اظهار نظر نکنند تا شورای پنجم کارش را انجام دهد، بیان کرد: هر پروژه ای که قرار است کلنگ زنی شود، از یکسال قبل کارشناسی می شود و این طور نیست که شورای شهر به یکباره تصمیم بگیرد و اجرایی کند. متاسفانه برخی تخریب گران به گونه ای مطرح می کنند که گویا هیچ کارشناسی در قبال اجرای پروژه های شهری صورت نگرفته است. حال اگر مانند شورای پنجم جسارت اجرای پروژه ها را ندارید صادقانه با مردم سخن بگویید و به تشویش اذهان عمومی روی نیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *