میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک: تعامل دو جانبه دانشگاه با شورا و شهرداری، شهر را برای مردم زیست پذیر می نماید

خلاصه خبر :

میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
تعامل دو جانبه دانشگاه با شورا و شهرداری، شهر را برای مردم زیست پذیر می نماید

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک، در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اراک در راستای تعامل هرچه بیشتر دانشگاه با شورای شهر و شهرداری، گفت: شاخصه های این شورا نسبت به شوراهای قبل میزان بالای تحصیلات، حضور دانشگاهیان و مجرب ها با رویکرد فرهنگی و اجتماعی با شعار شهر را با هم بسازیم است و شهر هم ساخته نمی شود مگر با ارتباط تمام مجموعه های مرتبط با مدیریت شهری و شعار من نیز شورای دانش محور با رویکرد عدالت و معنویت است.

وی افزود: اگر بخواهیم شهر را زیست پذیر کنیم که مردم در آن آسایش و آرامش داشته باشند می طلبد با کمک یکدیگر و ارتباط با مجموعه های علمی و پژوهشی این کار را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: نزدیکی با مجموعه های دانشگاهی برکاتی را برای آنها و مدیریت شهری دارد.

میرنظامی با بیان اینکه در سه موضوع آب، خاک و هوا در شهر اراک مشکل داریم، ادامه داد: اراک آلوده ترین شهر ایران است و می طلبد دانشگاه ها در این زمینه کمک کنند و دفتر مدیریت شهری با دانشگاه داشته باشیم؛ چرا که اگر می خواهیم به شهر یکپارچه مدیریت شهری برسیم باید بسیار کار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: اگر دانشگاه در مباحث عمران و مدیریت شهری که به ایجاد شهر اسلامی منجر می شود به شورا و شهرداری کمک کند و این تعامل دو جانبه ایجاد شود می توانیم شهر را برای مردم زیست پذیر کنیم.
‍ #شهرداری_اراک_۱۴۰۰
#شورای_ششم_اسلامی_شهر
#شهر_را_باهم_بسازیم
#دانشگاه_آزاد_اسلامی_اراک
#گام_ششم
#میدان_خدمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *