میرنظامی رییس شورای اسلامی شهر اراک، تاکید کرد: سکان دار جدید اراک و استان مرکزی میتواند نقطه شروع مقابله با فساد باشد

خلاصه خبر :

میرنظامی رییس شورای اسلامی شهر اراک، تاکید کرد:
سکان دار جدید اراک و استان مرکزی میتواند نقطه شروع مقابله با فساد باشد

سید وحید میرنظامی رییس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک انتصاب استاندار استان مرکزی و شهردار اراک و شروع فعالیت این دو ارگان با سکان دار جدید، گفت: امید داریم این تحول در سیستم مدیریت استان و اراک، زمینه تحول و پیشرفت قابل توجهی را فراهم کند و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی این استان که در هشت سال گذشته با آن مواجه بودیم رفع شود.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۸ آبان ماه به عنوان روز ملی کیفیت، ادامه داد: کیفیت در همه سازمان ها و ارگان ها نقش اصلی را ایفا می نماید و این مهم ارتباطی با تعداد مدیران ندارد، بلکه به عملکرد مدیران و مسئولان مرتبط است و در صورت بی توجهی به انجام اقدام با کیفیت، با چالش های متعددی مواجه می شویم که در نهایت مردم و جامعه متضرر خواهند شد.

رییس شورای اسلامی شهر اراک بیان کرد: مدیران و مسئولانی که کارایی لازم در انجام اقدام مطلوب و ارتقا کیفیت کار را نداشته اند باید تغییر کنند و این مطالبه شورای اسلامی شهر اراک به عنوان نمایندگان محلی مردم است.

وی همچنین با اشاره به سخنان استاندار مرکزی در مراسم تودیع و معارفه گفت: امیدواریم طبق قول داده شده با فساد و ناکارآمدی مدیران مقابله شود و باید توجه داشت که جامعه انقلابی باید به این نحو عمل کند.

میرنظامی تاکید کرد: قبول مسئولیت و سکان داری یک مجموعه نباید صرفا محدود به رزومه سازی شود و در نهایت همانطور که در چند سال اخیر مشاهده شد گزارش هایی ارائه شود که با واقعیت بسیار متفاوت است.

رییس شورای اسلامی شهر اراک گفت: نیاز است بررسی های مبتنی بر واقعیت شرایط موجود انجام و برنامه ریزی دقیق در سطح استان و اراک انجام شود و بر این اساس جلسه ای با شهردار اراک برگزار و در این خصوص قطعا برنامه ریزی دقیقی با همفکری انجام شود.
#شهرداری_اراک_۱۴۰۰
#شهر_را_باهم_بسازیم
#گزارش_به_مردم
#صحن_علنی
آدرس کانال تلگرام شورای اسلامی کلانشهر اراک:
@arakshora6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *