رئیس شورای اسلامی شهر اراک: شهید جمهور در تراز انقلاب بود

خلاصه خبر :

#شورای_ششم
#شهید_جمهور
رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

شهید جمهور در تراز انقلاب بود

◾️رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه شهید جمهور در تراز انقلاب بود، گفت: مردم قدردان تلاش‌های مسئولان خدومی همچون شهید رئیسی هستند.

▪️به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک داود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: این روزها، روزهای غم‌بار و تأثر برانگیزی را به مناسبت درگذشت شهادت گونه سید محرومان، خادم الرضا (ع) و همراهان آن بزرگوار پشت سر می‌گذاریم.

▪️وی افزود: رهبر معظم انقلاب در شأن این سید بزرگوار، وی را خدمت‌گزاری صمیمی، مخلص و با ارزش توصیف کردند که این امر نشان از بزرگ منشی و خلوص شهید آیت‌الله رئیسی داشت.

▪️رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه شهید جمهور در تراز انقلاب بود، گفت: مردم قدردان تلاش‌های مسئولان خدومی همچون شهید رئیسی هستند.

▪️قربانی تصریح کرد: وظیفه هر دولتی، چه اسلامی و چه غیر اسلامی است، ایجاد و بست عدالت اجتماعی با شفافیت و صداقت است.

▪️وی افزود: در دولت اسلامی کارگزاران نظام باید برخاسته از میان مردم، بزرگ شده در بین ایشان و دلسوز ایشان باشند امری که همه افرادی که با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از نزدیک آشنا بودند در وجود او لمس می‌کردند خداوند بزرگ ایشان و هیئت همراهش را غرق در رحمت واسعه قرار دهد.

▪️رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با بیان اینکه جمع این شهدا می‌توانند در جامعه اسلامی برای ما مسئولان الگو باشند، اظهار کرد: باید از اخلاق، رفتار، منش و عملکرد این بزرگواران الگو بگیریم چراکه که با وجود تمام سختی‌ها، ناملایمات و تهمت‌ها راه خود را در راستای خدمت به مردم انتخاب کردند و در این راه، هیچ‌گاه مسیر خود را گم نکردند.

▪️قربانی تاکید کرد: شخصیت آیت‌الله رئیسی واقعاً یک شخصیت خستگی ناپذیر به دنبال عدالت و دلسوز و مهربانی بود لذا می‌توان خصوصیت مردمی انقلابی خستگی ناپذیر بودن و به‌دنبال عدالت بودن رو از ویژگی‌های دولت ایشان برشمرد.

▪️وی با اشاره به جایگاه شهید جمهور، اضافه کرد: این ضایعه دردناک را به دولت و نماینده دولت در استان تبریک و تسلیت گفته و به شهدای این سانحه که به جمع یاران شهید خود پیوستند، تبریک می‌گوئیم.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *