رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت ایران اسلامی است

خلاصه خبر :

#شورای_ششم
#صحن_علنی
#گزارش_به_مردم

💠 رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت ایران اسلامی است

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرگزاری ایمنا در مرکزی، داود قربانی ظهر یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه در یکصد و چهل و یکمین صحن علنی شورا، انتخابات را مظهر اقتدار نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات یکی از سرمایه‌های عظیم اجتماعی نظام است.

🔹وی با تبریک عید قربان افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، همه واجدین شرایط باید در امر مهم انتخابات حضور پررنگی داشته باشند تا جواب محکم و دندان شکنی باشد به اشخاصی که قصد آلوده‌کردن فضای انتخابات را دارند.

🔹رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت ایران اسلامی است.

🔹قربانی اضافه کرد: شاخصه‌های یک انتخاب اصلح، پایبندی به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، حافظ بودن منافع ملی، کارآمدی و توانمندی، مقاوم در مقابل تهدیدات دشمنان و از همه مهم‌تر معتقد به اصل ولایت مطلقه فقیه است.

🔹وی ادامه داد: هشتم تیر ماه مردم با صلابت و انقلابی و ثابت قدم در پای نظام با حضور خود در پای صندوق‌های رأی یک برگ زرین به دفتر افتخارات این انقلاب اضافه کنند.

🔹رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک خاطرنشان کرد: مشارکت و مردم محوری نظام اسلامی از جمله برجسته‌ترین ظرفیت‌های اسلام ناب محمدی (ص) است که نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظام برآمده از قرآن کریم و سنت نبوی (ص) در همه مراحل و ارکان نظام اسلامی در راستای نیل به سعادت معنوی، پیشرفت همه‌جانبه و غلبه بر چالش‌ها و مشکلات کارآمدی آن را مورد توجه قرار داده و آزموده است.

🔹قربانی افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های تحقق امور سیاسی در نظام اسلامی حضور و شرکت در انتخابات به عنوان مظهر عمده مشارکت نظام‌مند و همگانی است.

🔹وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری که در پیش رو داریم، صراط مستقیمی است بر پیمودن خط امام راحل و حقی است که هزاران هزار شهید گلگون کفن به ویژه شهدای خدمت و شهید رئیسی بر گردن ما مردم ایران دارند.

🔹رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: همه با هم و دست در دست یکدیگر، به پاس عزتمندی و اقتداری که انقلاب شکوهمند ۵۷ برای ما به ارمغان آورده است، باز هم به میدان خواهیم آمد و با انتخاب درست و نگاه خردمندانه اصلح‌ترین و شایسته‌ترین را برمی‌گزینیم و باز هم تیری بر چشم منافقین و مستکبرین عالم خواهیم شد.

🔹قربانی تبریک روز عرفه و گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد کشاورزی گفت: پیشاپیش عید سعید قربان آغاز دهه امامت و ولایت را به شهروندان عزیز تبریک عرض می‌کنیم.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *