عضو شورای شهر: اراک جوان‌ترین ناوگان اتوبوس درونشهری را دارد

خلاصه خبر :

#شورای_ششم
#گزارش_به_مردم
#روز_خبرنگار

عضو شورای شهر: اراک جوان‌ترین ناوگان اتوبوس درونشهری را دارد

💠 عضو شورای شهر اراک گفت: در بین کلانشهرهای کشور، اراک دارای جوانترین ناوگان اتوبوسرانی درونشهری است.

▪️به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حسن قربانی عصر جمعه نوزدهم مرداد ماه در بازدید از ایمنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: شهر اراک در گذشته دارای ۶۷ دستگاه اتوبوس بود که در این دوره شورای ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه شد.

▪️وی افزود: شهر اراک هم اینک جوان‌ترین ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری را در کشور دارد اما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است.

▪️عضو شورای شهر اراک با بیان اینکه ثبات مدیریت و آرامش در بدنه اجرایی می‌تواند بهترین کار برای یک مجموعه باشد تصریح کرد: این موضوع برای دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان، سازمان‌ها واحدهای تولیدی و خدماتی و تجاری هم مصداق عینی پیدا می‌کند.

▪️قربانی ادامه داد: در بازدیدی که از یکی از کشورهای همسایه داشته‌ایم شهردار آن شهر ۱۷ سال تغییر نکرده بود و آن مدیریت شهری می‌تواند با آسودگی خیال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد و به دنبال تحقق آنها هم گام بردارد.

▪️وی اضافه کرد: در شهر اراک در دو دهه اخیر بیش از ۳۲ نفر به عنوان شهردار انتخاب شده‌اند و برخی‌ها چند ماه تا دو سال سکاندار مدیریت شهری بوده‌اند و این موضوع موجب می‌شود که مدیر نمی‌تواند برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشد.

▪️عضو شورای شهر اراک اظهار کرد: در صورتی که شورا بخواهد به کمک شهرداری بشتابد باید کارشناس حوزه مدیریت شهری باشد و این مهم یکی از معضلات شوراهای شهر در سراسر کشور است چرا که برای برخی باید آموزش‌هایی در نظر گرفته شود تا از مجموعه و آئین نامه‌ها و… شناخت حاصل کند.

▪️قربانی افزود: در بازدیدی که از یکی از کشورهای اروپای شرقی داشته‌ایم، متوجه شدیم کسی که می‌خواهد نماینده شورای شهر شود باید یک دوره در مجلس قانون گذار حضور داشته باشد.

▪️وی خاطرنشان کرد: در قوانین و مصوبات شورای شهر پس از تأیید شهردار می‌تواند این موضوع را عملیاتی کند، البته اقدامات زیادی در این شورا انجام شده است.

▪️عضو شورای شهر اراک افزود: اگر ثبات مدیریت در اراک وجود داشت، هر یک از مدیران بر اساس میزان حضور خود می‌توانستند پاسخگو باشند.

▪️قربانی تاکید کرد: امسال شورا تصویب کرد که یک پارک آبی که شایسته مردم و شهروندان باشد، تأسیس و ایجاد چند بازی هیجانی هم تصویب شد.

▪️وی ادامه داد: بدون شک هر آنچه که مورد نیاز و از جمله رفاهیت مردم است، مورد تأیید مدیریت شهری خواهد بود و برای آن اقدامات لازم مد نظر قرار می‌گیرد.

▪️عضو شورای شهر اراک با بیان اینکه تمام مسائلی که به مردم برمی‌گردد به اتفاق آرا مورد تأیید و تصویب شورا قرار می‌گیرد گفت: اختلاف سلیقه در انتخابات درون شورا وجود دارد، برای بقیه موارد همدلی و هماهنگی همیشه ملاک عمل بوده است.

▪️قربانی افزود: خبرگزاری ایمنا در زمینه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزه شورا و شهرداری بسیار خوب عمل کرده است، سایر عملکرد سایر خبرگزاری‌ها هم در انتشار اخبار خوب بوده‌اند و نقدهای خوب و سازنده‌ای را شاهد بوده‌ایم که از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی می‌کنیم.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *