رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اعلام کرد اجرای تمهیدات برای ساماندهی سرویس مدارس در اراک

خلاصه خبر :

#شورای_ششم
#صحن_علنی
#گزارش_به_مردم

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اعلام کرد
اجرای تمهیدات برای ساماندهی سرویس مدارس در اراک

💠رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: باتوجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شهرداری اراک در راستای رفاه حال دانش آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام داده است.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمد عسگری عصر روز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه صحن علنی شورا اظهار کرد: باهدف ساماندهی سرویس‌های مدارس یک کمیته تشکیل شده و در مصوبات این کمیته و دستورالعمل‌های تعیین شده وظیفه ساماندهی و مدیریت سرویس‌های مدارس به شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری محول شده است.

🔹وی افزود: از ۲۵ هزار دانش آموزی که قصد استفاده از سرویس‌های مدارس را دارند، تا کنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

🔹رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس شهرداری اراک در راستای رفاه حال دانش آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام داده است.

🔹عسگری تصریح کرد: شهرداری اراک اقدام‌بسیار خوبی انجام داد و یک سامانه دیگری به جز سامانه کشوری را پیش بینی کرد تا افرادی که از ثبت نام در سامانه اصلی جا مانده‌اند، بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند.

🔹وی ادامه داد: این اقدام ارزشمند موجب ساماندهی ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان و رانندگان می‌شود که در نوع خود جای تقدیر دارد.

🔹رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک اضافه کرد: مسئولین آموزش و پرورش و پلیس راهور هم در این اقدام بزرگ همیار و کمک کننده مدیریت شهری بوده‌اند.

🔹عسگری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی گفت: روز بیست و هفتم شهریور ماه، سالروز درگذشت استاد شهریار، شاعر ایرانی، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ملی شعر و ادب فارسی، نامیده شده است

🔹وی همچنین با گرامیداشت روز وقف افزود: امید می‌رود برکات روز وقف به شهر اراک هم برسد و مشکلات شهر و شهرداری در این حوزه رفع شود.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک 
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *