خسروانی سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک: به‌ کارگیری و جذب نیروهای شهرداری، باید به صورت هدفمند و با کار کارشناسی انجام شود

خلاصه خبر :

عباس خسروانی سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی، بیان کرد: اکنون با بحران نیروی انسانی در شهرداری مواجه هستیم و این در حالی است که مقوله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی در این مجموعه مغفول مانده است.

عباس خسروانی، تاکید کرد: بدنه شهرداری از کمبود نیروی انسانی متخصص رنج می‌برد، لذا در بحث به‌ کارگیری و جذب نیروهای شهرداری باید به صورت هدفمند و با کار کارشناسی اقدام گردد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید در رشته های اعلامی جهت برگزاری آزمون جذب نیرو، تجدید نظر نماید، افزود:از آنجا که شهرداری از وجود نیروی متخصص و مجرب در حوزه فرهنگی و ورزشی به شدت رنج می‌برد، لذا می بایست رشته های اعلامی اصلاح و مجددا به دفتر امور شهری استانداری ارسال شود تا نیروهایی که جذب می شوند بر اساس نیاز شهرداری در مسیر ارایه خدمت به شهروندان باشد.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: پرسنل شهرداری نسبت به موضوع بیمه تکمیلی خود معترض هستند که این مهم باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
@arakshora6
#شهرداری_اراک_۱۴۰۰
#شورای_اسلامی_ششم_شهر_اراک
#گام_ششم
#میدان_خدمت
#صحن_علنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *