آجرلو رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اراک: ستاد ممیزی شهرداری اراک هرچه سریعتر تشکیل شود

خلاصه خبر :

آجرلو رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اراک:
ستاد ممیزی شهرداری اراک هرچه سریعتر تشکیل شود

حامد آجرلو رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اراک، عصر روز دوشنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه سال جاری در هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر خواستار تشکیل هرچه سریعتر ستاد ممیزی شهرداری، شد و گفت:اجرای طرح ممیزی املاک شهر اراک تنها برای کسب یا افزایش درآمد شهرداری نیست، بلکه تلاشی در جهت ارایه خدمات مناسب به شهروندان است.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح دسترسی به منابع اطلاعاتی، تصمیم‌گیری صحیح و بهنگام در انجام امور و خدمات‌رسانی سریع تر به شهروندان است.

آجرلو بیان کرد: بسیاری از امور خدماتی در شهرها از قبیل احداث، اصلاح و توسعه معابر، پل‌ها، مراکز تفریحی و فرهنگی که نیاز به شناخت وضعیت کنونی شهر دارند با انجام ممیزی املاک و واحدهای ملکی دست‌یافتنی هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر اراک همچنین در خصوص انتقال و استقرار شهرداری منطقه بافت تاریخی به موزه اسناد تاریخی واقع در خیابان شهید بهشتی_ کوچه ارسطو و خارج از محدوده خدماتی این منطقه، خواستار توقف بهره برداری از این ساختمان با ارزشمند تاریخی به عنوان شهرداری منطقه بافت تاریخی شد که در نهایت با رای اعضای شورای شهر مقرر شد که شهرداری منطقه بافت تاریخی به مکان و محل دیگری منتقل شود.
#شهرداری_اراک_۱۴۰۰
#شورای_ششم_اسلامی_شهر
#شهر_را_باهم_بسازیم
#گام_ششم

#میدان_خدمت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *