برگزاری مراسم تجلیل از کارشناسان روابط عمومی عرصه مدیریت شهری اراک ۱۴۰۰/۲/۲۸

خلاصه خبر :


برگزاری مراسم تجلیل از کارشناسان روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک به مناسبت روز ملی روابط عمومی

♦️مرتضی سورانه، رییس شورای شهر اراک: فعالیت مناسب روابط عمومی سبب افزایش آگاهی و حس مشارکت جویی شهروندان می شود

♦️طوفان محمدی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک: روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است

♦️علیرضا بیاتیان، سرپرست شهرداری اراک: روابط عمومی نقش مشاور و پیشنهاد دهنده فعالیت های جدید را در یک سازمان ایفا می کند

عصر روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در نشستی صمیمانه با حضور مهندس علیرضا بیاتیان سرپرست شهرداری اراک، مرتضی سورانه رئیس شورای اسلامی شهر، طوفان محمدی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا و وهاب حمزه لو رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک از کارشناسان روابط عمومی سازمان ها، مناطق، شهرداری مرکز و شورای اسلامی شهر، به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات تجلیل به عمل آمد.

مرتضی سورانه، رییس شورای اسلامی شهر اراک در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی و آروزی موفقیت برای فعالیت این عرصه، گفت: ایجاد آگاهی عمومی از روند خدمات رسانی شهرداری، وظیفه ذاتی پرسنل محترم امور ارتباطات و روابط عمومی است که باید همواره از این موضوع حمایت کرد زیرا افزایش آگاهی شهروندان در گذر زمان می تواند منجر به افزایش مشارکت جویی و مطالبه گری آن ها گردد.

سورانه ادامه داد: شهرداری نهادی است که تمام تلاشش خدمت رسانی به شهروندان می‌باشد و باید این خدمت رسانی به خوبی برای مردم شفاف سازی گردد که چنین امری با فعالیت کارشناسان عرصه روابط عمومی، قابل انجام است.

در ادامه جلسه طوفان محمدی، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک روابط عمومی را قلب تپنده یک سازمان دانست و خاطر نشان کرد: درحال حاضر روابط عمومی با فعالیت خود رابطه ای دو طرفه بین شهرداری و شهروندان به وجود آورده؛ به طوری که حس مشارکت جویی مردم نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است لذا رفع نیاز روابط عمومی ها در حوزه امکاناتی قطعا می تواند منجر به مثمر ثمر شدن فعالیت‌های موجود گردد.

محمدی افزود: فعالیت در عرصه ارتباطات و رسانه با عشق و علاقه امکان پذیر می باشد و اگر این حس نباشد نمی توان انتظار کسب نتایج مناسب را داشت از همین رو باید همواره از فعالیت امور روابط عمومی بابت علاقه قلبی که در کار خود دارند، سپاس گزار بود.

علیرضا بیاتیان، سرپرست شهرداری اراک نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به اینکه خدمت رسانی کارشناسان روابط عمومی شهرداری اراک به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود، گفت: برخلاف روابط عمومی های دیگر، اکثر پرسنل حوزه روابط عمومی شهرداری اراک نیروهای جوان هستند. البته باید این امر را در نظر گرفت که روابط عمومی تنها وظیفه انعکاس عملکرد یک سازمان را برعهده ندارد بلکه کارشناسان روابط عمومی باید همواره نقش مشاور و پیشنهاد دهنده فعالیت های جدید را در یک سازمان ایفا کنند.

بیاتیان اظهار کرد: اینکه با فعالیت ۲۴ ساعته کارشناسان روابط عمومی پیشنهادات و انتقادات شهروندان شنیده می شود قطعا در سطح کلان سبب ایجاد حس مشارکت جویی و آرامش شهروندی خواهد شد. باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که روابط عمومی، یک حوزه جریان ساز می باشد به طوری که با ایجاد یک رابطه مناسب بین شهروندان و مدیران اجرایی بسیاری را مشکلات را حل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *