به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک عصر دوشنبه ۲۲ آبان ماه سال جاری داود قربانی در یکصدو شانزدهمین صحن علنی شورا با اشاره به برخی تخریب های گاه و بیگاه علیه وحدت ویکدستی شورا در انتخاب شهردار جدید گفت: علت نگرانی برخی جریان‌های پاک باخته را نمی‌ دانم ولی جیغ های بنفش حاکی از آن است که اعضای محترم شورای اسلامی شهر اراک انتخاب درستی کرده اند .

خلاصه خبر :

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک عصر دوشنبه ۲۲ آبان ماه سال جاری داود قربانی در یکصدو شانزدهمین صحن علنی شورا با اشاره به برخی تخریب های گاه و بیگاه علیه وحدت ویکدستی شورا در انتخاب شهردار جدید گفت: علت نگرانی برخی جریان‌های پاک باخته را نمی‌ دانم ولی جیغ های بنفش حاکی از آن است که اعضای محترم شورای اسلامی شهر اراک انتخاب درستی کرده اند .

🔹وی گفت: قاطعانه عرض میکنم به هیچ گروه یاجریان خاصی اجازه دخالت در تصمیمات نمایندگان محترم پارلمان شهری را نخواهم داد و بعنوان رئیس شورای شهر اراک از رای و تصمیم اعضای محترم شورا صیانت خواهم کرد.

🔹وی درادامه بااشاره به رسیدن فصل سرما و احتمال مازوت سوری در نیروگاه اراک افزود: به گفته معاون اداره کل محیط زیست استان تهران از سال ۹۷ تا کنون در نیروگاه‌ها و صنایع استان تهران هیچگونه مازوت‌سوزی نداشته اند لذا مانمایندگان مردم در شورای شهردرخصوص جلوگیری از مازوت سوزی نیروگاه، مکتوبی را تقدیم وزیر محترم کشور کرده ایم که امیدواریم دستور قاطعانه ای را صادر نمایند.

🔹رئیس شورای شهر گفت: امسال از مسئولان ارشد استان و دستگاههای متولی انتظار داریم  تلاش خود را برای تامین سوخت گاز طبیعی نیروگاه‌ها و صنایع شازند و اراک انجام دهند.

🔹وی همچنین دربخشی ازسخنان خود بااشاره به عملیات اخیرسربازان گمنان امام زمان ( عج) دراراک افزود: بنا بر اطلاعات واصله مطلع شدیم برخی از بر هم زنندگان نظم اقتصادی با مقاصد شومشان در استان مرکزی با محوریت شهر اراک قصد داشتند باهمکاری اتباع بیگانه با قیمت دهی کاذب در بازار التهاب ایجاد کنند که به یاری خداوند متعال در تور امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاده و نقشه شومشان نقش بر آب شدکه بدینوسیله به نمایندگی از طرف اعضا شورای شهر و مردم شهید پرور اراک ضمن عرض خدا قوت به مدیران و کارکنان خدوم آن مجموعه از زحمات این عزیزان تقدیر و قدردانی مینمایم.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک 
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *