دکتر کاوه فلک افلاکی طی نطق پیش از دستور خود در جلسه هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ صحن علنی شورای شهر خواستار بررسی عملکرد شورای پنجم براساس آمار و دلایل علمی شد و از تخریب گران سیاسی خواست که جوان مردانه صحبت کنند.

خلاصه خبر :

دکتر کاوه فلک افلاکی طی نطق پیش از دستور خود در جلسه هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ صحن علنی شورای شهر خواستار بررسی عملکرد شورای پنجم براساس آمار و دلایل علمی شد و از تخریب گران سیاسی خواست که جوان مردانه صحبت کنند.

متن نطق پیش از دستور دکتر فلک افلاکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقاد دارم که شورای پنجم بر اساس آمار و مستندات موجود موفق ترین شورای شهر ادوار اراک بوده است.

این شورا با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و بحران های طبیعی مانند سیل و حتی شیوع بیماری کرونا، توانست پروژه های نیمه کاره و بعضاً رها شده را با موفقیت به بهره برداری برساند و معضل خیابان ۵۵ متری را بعد از ۱۶ سال بلاتکلیفی، تعیین تکلیف نماید و چندین پروژه دیگر را اجرایی کند.

بر خلاف گفته های غیر موثق برخی‌ها، شورای پنجم چندین مرتبه شهردار خود را تغییر نداده بلکه در ابتدا مهندس تاجران مشمول قانون منع بکار گیری بازنشستگان شد و سپس مهندس شفیعی با تصمیم شورا، استیضاح گردید. از طرفی وقتی هنوز شهردار انتخاب نشده، حضور سرپرست امری اجتناب ناپذیر می‌باشد از همین رو نمی توان گفت که این شورا چندین مرتبه شهردار اراک را تغییر داده و ثبات مدیریتی نداشته است.

شورای شهر دوره پنجم اراک برخلاف ادوار سابق، نقش شوراهای گذشته را در موفقیت خود منکر نشد به طوری که در سال اول فعالیت خود اقدام به برگزاری مراسم تحلیف کرد و از اعضای شورای شهر دوره چهارم قدردانی نمود به همین جهت ضمن تبریک به ا عضای جدید شورای شهر دوره ششم از آنها نیز انتظار می رود تا همین اندازه جوانمرد و منصف باشند و از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در مورد عملکرد شورای پنجم پرهیز کنند

البته اظهارنظرهای غیرکارشناسی و تخریبی از نظر قانونی، می‌تواند موجب شکایت شورای شهر دوره پنجم شود ولی آنهایی که ما را مورد نقد قرار می‌دهند، بهتر است بدانند که آسیاب به نوبت است و عملکرد آنها نیز به زودی مورد نقد قرار خواهد گرفت.

در پایان صحبت‌های خود باید به جامعه رسانه‌ای کشور بابت در گذشت دو تن از خبرنگاران جوان در سانحه رانندگی، تسلیت بگویم. در سوی دیگر نیز اتوبوس حامل سربازان معلم چند روز پیش واژگون شد و جوانان این مرز و بوم کشته شدند. متاسفانه در هر دو این سوانح علت را نقص فنی اتوبوس ها اعلام کردند.

لذا از آنجایی که به علت تحریم و مشکلات اقتصادی، شهرداری ها قادر به اضافه کردن اتوبوس های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی خود نیستند و برنامه بازسازی اتوبوس های قدیمی در دستور کار وزارت کشور قرار دارد؛ تقاضا دارم در بازسازی مجدد آنها دقت نظر ویژه‌ای صورت گیرد تا به دلیل نواقص فنی شاهد بروز تصادفات و کشته شدن شهروندان نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *