رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک: هنر هنرمندان در جهت شناساندن هویت تاریخی شهر اراک بسیار ارزشمند است

خلاصه خبر :

#هفته_فرهنگی_اراک
#گزارش_به_مردم
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک:
🔹هنر هنرمندان در جهت شناساندن هویت تاریخی شهر اراک بسیار ارزشمند است

🔹رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به قدردانی از هنرمندان برتر همایش طراحی پوستر گفت: تقدیر مادی بسیار ناچیزی از زحمات هنرمندان برتر صورت می‌گیرد، در حالی که هنر آن‌ها در راستای شناساندن هویت تاریخی شهر بسیار ارزشمند است.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک، سید وحید میرنظامی شامگاه پنجشنبه بیستم مهر ماه در اختتامیه کارگاه ملی طراحی پوستر به مناسبت هفته فرهنگی اراک اظهار کرد: مفاخر شهر و استان مرکزی یکی از ارکان و مهم‌ترین مؤلفه‌های هویتی جامعه هستند.

🔹وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استان‌ها بیست و هشتم مهرماه لغایت چهارم آبان‌ماه به مناسبت هفته فرهنگی اراک نام‌گذاری شده است.

🔹رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی
شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه امیرکبیر از مفاخر بزرگ و ارزشمند شهر اراک است، گفت: زمان صدارت امیرکبیر مصادف با انقلاب میجی ژاپن بود.

🔹وی با بیان اینکه تحولات و سیر تغییرات و رخدادهایی که در انقلاب میجی افتاد از ایران زمان ما هم عقب‌تر بود، افزود: امیر کبیر بنیانگذار سیستم اداری نوین و علمی ایران بود، در صورتی که با آن شیب علمی ایران حرکت می‌کرد و پیش می‌رفت بدون شک وضعیت ایران امروزی مطلوب بود.

🔹میرنظامی خاطرنشان کرد: پروین اعتصامی از شاعران به نام ایران، دکتر قریب، دکتر سحابی، دکتر حسابی، آیت الله اراکی، امام خمینی (ره) و سایر مفاخر همگی متعلق به این خطه هستند.

🔹وی با اشاره به قدردانی از هنرمندان برتر این همایش گفت: تقدیر مادی بسیار ناچیزی از زحمات هنرمندان برتر صورت می‌گیرد، در حالی که هنر آن‌ها در راستای شناساندن هویت تاریخی شهر بسیار ارزشمند است.

🔹رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: در این همایش ۲۵ هنرمند شرکت کردند و ۶۰ اثر ارائه شد که از این تعداد سه اثر انتخاب شد.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک 
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *