سید وحید میرنظامی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:عدم توجه به مقوله عدالت،فرزند نامشروعی مثل حاشیه نشینی را بوجود می آورد، اولین خواسته من از ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است که برنامه مدون و منظمی را پیش بینی کند.

خلاصه خبر :

سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی کلان شهر اراک ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)گفت:محرم و صفر فصل احیای امر به معروف و نهی از منکر است و فلسفه این اصل در کلام شریفه ایشان که می فرمایند:((من قیام نکردم مگر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر))خلاصه می شود.
سید وحید میرنظامی افزود:در قرآن کریم و بسیاری از کتاب های تاریخی علت اصلی سقوط اقوام عدم توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر است و اقوام اغلب زمانی رو به انحطاط کشیده می شوند که توجهی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشند و از زشتی های فردی و اجتماعی جلوگیری نکنند.
در بحث مدیریت شهری یکی از رسالت های مهم شورای اسلامی کلانشهر اراک ترویج امور خیر و درست است و سرلوحه  این موضوع مبارزه با فساد و بی عدالتی است که این خود چکیده ای از امر به معروف و نهی از منکر است. برای افزایش ارتباط کمیسیون فرهنگی شورا و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک که اگر بخواهیم معضلات اجتماعی ما از جمله دو چرخه سواری و سگ گردانی را کنترل و اصلاح کنیم باید هماهنگی بیش تری بین مجموعه نخبگان حوزه،دانشگاه و سمن های متعهد فرهنگی داشته باشیم تا نقشه راه فرهنگی شهر به درستی تبیین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *