علی اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک در سخنانی، رانت خواری سازمانها در برخی ساخت و سازها را با روح خدمت گذاری و عدالت پذیری مغایر دانست و سپس ادامه داد: دفاتر مرکزی صنایع و حسابهای مالی آنها همچنان در تهران می باشد در حالی که حضور آنها در اراک میتواند گردش مالی بانکهای شهرمان را به حد ملموسی بالا ببرد و این اتفاق میمون و مبارک نتیجه ای ندارد جز برکات بسیاری که به نفع شهر و شهروندانمان خواهد بود.

خلاصه خبر :

🔻سپس علی اصغر غفاری در سخنانی رانت خواری سازمانها در برخی ساخت و سازها را با روح خدمت گذاری و عدالت پذیری مغایر دانست و سپس ادامه داد:
دفاتر مرکزی صنایع و حسابهای مالی آنها همچنان در تهران می باشد در حالی که حضور آنها در اراک میتواند گردش مالی بانکهای شهرمان را به حد ملموسی بالا ببرد و این اتفاق میمون و مبارک نتیجه ای ندارد جز برکات بسیاری که به نفع شهر و شهروندانمان خواهد بود.
وی ادامه داد: طرح جامع مبلمان شهری مراحل پایانی خود را می گذارند ولی طرح جامع حمل و نقل شهر همچنان در وزارت کشور باقی مانده و انتظار داریم این موضوع با ورود جدی مسئولین ارشد استانی به سرانجام برسد. 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک arakshora6@🌐
Shoraarak.ir🌐 .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *