فرزانه رحمتی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که مورخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری تشکیل شده بود ابتدا یادآور شد که افراد خدوم و مورد اعتماد مردم را به ناصواب از گردونه انتخابات حذف کردند و کیان شوراها مورد تعرض قرار گرفت.

خلاصه خبر :

فرزانه رحمتی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

♦️افراد خدوم و مورد اعتماد مردم را به ناصواب از گردونه انتخابات حذف کردند

♦️پارک بانوان با پنج درصد پیشرفت فیزیکی تحویل شورای شهر دوره پنجم شد

♦️شهرداری اراک برای نجات جان شهروندان سریعا اقدام به مرمت و آسفالت جاده تره بار کند

فرزانه رحمتی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که مورخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری تشکیل شده بود ابتدا یادآور شد که افراد خدوم و مورد اعتماد مردم را به ناصواب از گردونه انتخابات حذف کردند و کیان شوراها مورد تعرض قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برخی ها قصد دارند عملکرد مدیریت شهری دوره پنجم را زیر سوال ببرند، گفت: شورای شهر دوره پنجم اراک پروژه های نیمه کاره بسیاری را که پیشرفت های فیزیکی ناچیزی داشتند، تحویل گرفت اما در شرایط سخت اقتصادی تمامی آن ها را یکی پس از دیگری به بهترین شکل به بهره برداری رساند. پارک بانوان در ابتدای فعالیت این شورا تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با تلاش های شبانه روزی؛ به پارکی در شان بانوان و دختران اراکی تبدیل شد.

رحمتی ادامه داد: علاوه بر فعالیت های عمرانی بسیاری که در این دوره انجام شد، اقدامات شاخصی نیز در حوزه فرهنگی انجام شد که به زودی با انتشار کارنامه شورای پنجم این اقدامات به صورت کامل در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بنده معتقدم که شورای پنجم تا به امروز در بزنگاه های حساس، بهترین تصمیمات را گرفته و حضور جناب آقای بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری اراک طی ماه های گذشته نیز، اقدام و تصمیم مهمی بود که بنده آن را به فال نیک میگیرم چرا که از زمان سرپرست شدن ایشان در بخش هایی که به هر دلیلی خدمات دهی وجود نداشت، شاهد بهترین اقدامات و تعاملات بودیم و اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی نیز در زمان تصدی ایشان سرعت گرفت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اراک در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن انتقاد به عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در خصوص بروز تصادفات گسترده جاده ای و عدم رسیدگی این اداره کل به جاده تره بار اراک، اظهار کرد: اگرچه جاده تره بار در محدوده خدمات دهی شهر اراک نمی باشد اما بایستی بپذیریم افراد شاغل در میدان میوه و تره بار شهروندان همین شهر هستند و ما نیز نمایندگان ایشان در پارلمان شهری هستیم. جان همشهریان ما به دلیل نامناسب و خطرآفرین بودن جاده تره بار در خطر است و همین موضوع حجت را بر ما تمام میکند که بایستی برای نجات جان شهروندان اراکی اقدام نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *