فرزانه رحمتی، نایب رئیس شورای شهر در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود از اقدامات جناب آقای بیاتیان، سرپرست محترم شهرداری اراک قدر دانی کرد.

خلاصه خبر :

فرزانه رحمتی، نایب رئیس شورای شهر در جلسه صحن علنی این شورا که در تاریخ هفتم تیر ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود از اقدامات جناب آقای بیاتیان، سرپرست محترم شهرداری اراک قدر دانی کرد.

رحمتی در صحبت های ابتدایی این جلسه گفت: پرداخت بدهی شهرداری اراک به بانک شهر با رعایت صرفه و صلاح شهرداری و حفظ سرمایه های آن اقدامی بسیار مناسب از سوی مدیریت شهری دوره پنجم است چرا که تسویه این بدهی عظیم مالی، سال محدودیت های بسیاری را برای شهرداری در اجرای پروژه های خود ایجاد کرده بود. در سوی دیگر باتوجه به فرا رسیدن ماه پایانی فعالیت شورای شهر دوره پنجم، جا دارد که از تلاش بی وقفه و روزافزون شهرداری اراک و موکول نکردن کارهای شهر به آینده تشکر کنم.

وی ادامه داد: تعامل سازنده جناب آقای بیاتیان با مسئولین دستگاههای اجرایی تاثیرات مثبت و مناسبی را در امور شهری به دنبال داشته و همچنین پرداخت سنوات پایان خدمت پرسنل محترم بازنشسته شهرداری اراک را نیز می توان یکی دیگر از اقدامات قابل تقدیر روزهای گذشته دانست.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک در بخش دیگری از این جلسه که با حضور معاون محترم دادستانی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر و همچنین مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تشکیل شده بود در خصوص برنامه شورای شهر برای کمک به رفع معضل اعتیاد اظهار کرد: در هفته آینده کمیسیون فرهنگی اجتماعی پارلمان شهری اراک بازدیدی از کمپ های ترک اعتیاد انجام خواهد داد تا با نیازهای آن ها آشنایی لازم را پیدا کند. از طرفی نیز رسیدگی به وضعیت زباله گردها در دستور کار این کمیسیون قرار دارد و امیدوار هستیم با همفکری مسوولین ذیربط بتوانیم همانند سال های گذشته، تصمیماتی برای حمایت شهرداری درباره موضوعات مذکور اتخاذ نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *