پیمان رشیدی، دبیر کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک: ♦️بیاتیان “مرد اخلاق” است و عملکرد شهرداری در پنجم ماه گذشته با مدیریت آقای بیاتیان، بسیار مطلوب بوده است.

خلاصه خبر :

پیمان رشیدی، دبیر کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک:

♦️بیاتیان “مرد اخلاق” است و عملکرد شهرداری در پنجم ماه گذشته با مدیریت آقای بیاتیان، بسیار مطلوب بوده است.

♦️ تعامل سازنده آقای بیاتیان با دستگاههای اجرایی راه توسعه شهر را هموار کرده است

♦️تمام اعضای شورای شهر با مرمت و بهسازی جاده تره بار اراک موافق هستند

پیمان رشیدی، دبیر کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که مورخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری برگزار شده بود ضمن ابراز رضایت از عملکرد پنج ماه گذشته شهرداری، گفت: طی سال های گذشته نامهربانی های فراوانی به شورای دوره پنجم کردند و حتی امروز که شهرداری، تحت مدیریت جناب آقای بیاتیان بسیار مطلوب فعالیت می کند باز هم این نامهربانی ها ادامه دارد.

رشیدی ادامه داد: آقای بیاتیان مرد اخلاق است و در حال حاضر شهرداری اراک با مدیریت مناسب آقای بیاتیان یک سازمان بیدار و فعال می باشد و به همین جهت بنده از ایشان کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

رشیدی افزود : عملیات اجرایی پروژه میدان مقاومت و بتن ریزی ۳۰۰۰ مترمکعب در یک روز که یک رکورد در بخش عمرانی محسوب می شود حاصل تعامل سازنده آقای بیاتیان با شورا و پرسنل شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی شهر می باشد که شایسته تقدیر است

وی در بخش دیگری از این جلسه در خصوص مشکلات جاده تره بار اراک که می بایست توسط اداره راه و شهرسازی مرمت و بهسازی می شد، گفت: هر چند که امروز مدیریت شهری اراک و تمام نمایندگان شورای شهر با مرمت و بهسازی جاده تره بار موافق هستند اما نمی توان نسبت به بی مسوولیتی مدیران دولتی درباره جاده ها بی تفاوت ماند. متاسفانه سال هاست که جاده های استان مرکزی رها شده و اداره راه و شهرسازی نیز کوچک ترین اقدامی برای مرمت این جاده ها انجام نمی دهد.

این عضو شورای شهر اراک اظهار کرد: پارلمان شهری اراک بارها مدیران عمرانی استان و اداره راه و شهرسازی را به شورای شهر دعوت کرده تا ضمن داشتن گفتگویی مناسب، راه حلی برای سامان دهی جاده های حاشیه شهر اراک پیدا شود و مدیریت شهری نیز بتواند کمک حال دولت در این خصوص باشد اما آن ها حاضر نشدند به شورا مراجعه کنند و از نمایندگان مردم همراهی بخواهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *