پیمان عین القضاتی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:شورای ششم مصمم است در اجرای طرح های ویژه گردشگری اما به شرط آنکه همین میزان علاقه و شدت به اجرای چنین پروژه هایی در ذهن و فکر سایر نهادهایی که نیاز به مشارکت با آنها داریم هم وجود داشته باشد.

خلاصه خبر :

🔻پیمان عین القضاتی در نهایت بعنوان ریاست شورای اسلامی شهر با جمع بندی موضوعات مطروحه ضمن انتقاد به عدم تعیین تکلیف مناطق صالح آباد و ولی آباد در طرح جامع گفت: اراک در مرکز گردشگری طبیعی قرار گرفته که از یک سو به تالاب میقان، از سویی به دره گردو، از طرفی به باغات کرهرود وسنجان، از سمتی به سد مودر و همچنین روستاهایی نظیر نظم آباد، حسین آباد بغدادی و … واقع شده است ولی هیچ کدام قابلیت بهره برداری تمام و کمال توسط شهرداری و ایجاد تفرجگاه ها را به دلیل عدم تعامل مناسب دستگاه های ذیربط نظیر راه و شهرسازی ندارد که صد البته تمام ضرر و زیانش این عدم همکاری مناسب بر می گردد به مردم.
وی ادامه داد شورای ششم مصمم است در اجرای طرح های ویژه گردشگری اما به شرط آنکه همین میزان علاقه و شدت به اجرای چنین پروژه هایی در ذهن و فکر سایر نهادهایی که نیاز به مشارکت با آنها داریم هم وجود داشته باشد. 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک arakshora6@🌐
Shoraarak.ir🌐
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *