کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک به ریاست دکتر کاوه فلک افلاکی مورخ شنبه بیست و نهم خرداد ماه ۱۴۰۰ در راستای بررسی مشکلات پارک بانوان تشکیل شد.

خلاصه خبر :

کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک به ریاست دکتر کاوه فلک افلاکی مورخ شنبه بیست و نهم خرداد ماه ۱۴۰۰ در راستای بررسی مشکلات پارک بانوان تشکیل شد.

دکتر فلک افلاکی رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اراک تسریع در بازگشایی پارک بانوان را یک اقدام عاجل دانست و گفت: ساخت و افتتاح پارک بانوان یکی از افتخارات و اقدامات شایسته شورای دوره پنجم اراک است که درحال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا از ابتدای سال جاری تعطیل می باشد.

وی ادامه داد: باتوجه به باز بودن سایر بوستان های سطح شهر، شهروندان خواستار بازگشایی پارک بانوان هستند که این موضوع مورد تأکید شورای شهر نیز می باشد.

در ادامه جلسه که با حضور سرپرست محترم شهرداری اراک و مسوولین سازمان فضای سبز شهرداری تشکیل شده بود، مشکلات پارک بانوان جهت رفع شدن، مورد بررسی قرار گرفت و همچنین بازدید میدانی از این پارک انجام شد.

اهم مصوبات جلسه این هفته کمیسیون نظارت به شرح زیر است:

۱_مقرر گردید سازمان مدیریت مشاغل شهری شهرداری به محض بازگشایی پارک بانوان نسبت به واگذاری رستوران، بوفه و بازارچه از طریق مزایده اقدام نماید و نتیجه را سریعا به شورای شهر اطلاع دهد.

۲_مقرر شد رایزنی های لازم با ستاد مقابله با کرونا استان مرکزی برای دریافت مجوز بازگشایی پارک بانوان در اسرع وقت انجام شود تا این پارک مورد استفاده بانوان قرار گیرد.

۳_پیشنهاد شد تا پارک بانوان از ساعت هفت صبح لغایت تا ۱۹ عصر در اختیار بانوان بوده و از ساعت ۱۹ الی ۲۴ تحت نظارت عوامل نیروی محترم انتظامی در اختیار خانواده ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *